9χρονη Τζωρτζίνα: Η ζωγραφιά-«κραυγή» και τα «σήματα κινδύνου» που έφεραν την εξιχνίαση

by Τόνια Τζαφέρη
9χρονη Τζωρτζίνα: Η ζωγραφιά-«κραυγή» και τα «σήματα κινδύνου» που έφεραν την εξιχνίαση

9χρονη Τζωρτζίνα: Τα σημάδια που έδινε παρότι δεν μπορούσε να μιλήσει

Δυστυχώς οι χειρότεροι φόβοι όλων επιβεβαιώθηκαν και η φρίκη της γυναίκας αυτής και όλης της υπόθεσης, είναι δύσκολο να την χωρέσει ανθρώπινος νους.

Αν και φοβισμένη, η 9χρονη Τζωρτζίνα κραύγασε για βοήθεια αναφορικά με τα όσα φρικτά ζούσε μέσα στους τοίχους του σπιτιού της

Η τελευταία πράξη του δράματος, που ξεπερνά και την πλοκή αρχαιοελληνικής τραγωδίας, παίχτηκε χθες στην πολύκροτη υπόθεση του θανάτου των τριών μικρών κοριτσιών από την Πάτρα, με την ελληνική κοινωνία να παρακολουθεί σοκαρισμένη την μητέρα τους να οδηγείται στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αθηνών κατηγορούμενη για ανθρωποκτονία από πρόθεση, μετά από την εισαγγελική παραγγελία για έκδοση εντάλματος εναντίον της, επιβεβαιώνοντας έτσι το πιο απεχθές σενάριο.

9χρονη Τζωρτζίνα: Η ζωγραφιά-«κραυγή» και τα «σήματα κινδύνου» που έφεραν την εξιχνίαση

Σύμφωνα με τα ευρήματα των τοξικολογικών εξετάσεων, η 33χρονη μητέρα, Ρούλα Πισπιρίγκου φέρεται ως υπαίτια της ανθρωποκτονίας της 9χρονης -και πρωτότοκης- κόρης της, Τζωρτζίνας. Το μικρό κορίτσι, που τα τελευταία χρόνια είχε υποστεί εγκεφαλική παράλυση και έμεινε τετραπληγική, απέδωσε τελικά Δικαιοσύνη -αν και μετά θάνατον- αφού ήταν εκείνο που ώθησε τις Αρχές στο να ξετυλίξουν το κουβάρι του νήματος, λύνοντας το «μυστήριο» του μηχανισμού θανάτου της και ενώ είχαν προηγηθεί οι θάνατοι των δύο μικρότερων αδελφών της, της Μαλένας και της Ίριδας.

Μετά από μήνες ερευνών και εντατικής προσπάθειας της ΕΛ.ΑΣ. να «δέσει» τις κατηγορίες με βάση τα τοξικολογικά ευρήματα, η χημική ουσία κεταμίνη συνιστά την αιτία που οδήγησε τελικά στο θάνατο της 9χρονης Τζωρτζίνας. Η συγκεκριμένη ουσία εντοπίστηκε στον  οργανισμό του άτυχου παιδιού πριν από τρεις βδομάδες και σε ποσότητα απολύτως θανατηφόρα, με τις Αρχές να μετρούν έκτοτε αντίστροφα προχωρώντας σε επαληθεύσεις στα εργαστήρια, προκειμένου να «αποκρυπτογραφήσουν» πλήρως το χρονικό του θανάτου της.

Αν και νεκρή, εντούτοις η Τζωρτζίνα διατήρησε αναλλοίωτα τα ίχνη της ουσίας μέσα της

Ακόμη πιο συγκλονιστικό στην εξιχνίαση της υπόθεσης αποτελεί το γεγονός ότι η κεταμίνη παύει να ανιχνεύεται μετά την παρέλευση μιάμισης ώρας, στοιχείο που πιθανώς ήταν εν γνώση της μητέρας της. Παρά τις ταλαιπωρίες που υπέστη εν ζωή, το μικρό κορίτσι κράτησε καλά φυλαγμένο μέσα στα σπλάγχνα του το «όργανο» της δολοφονίας του, «μιλώντας από τον τάφο» για το φονικό του. Αν και νεκρή, εντούτοις η Τζωρτζίνα διατήρησε αναλλοίωτα τα ίχνη της ουσίας μέσα της, μέχρι αυτά να κατευθύνουν τις Αρχές προς την κάθαρση. Με δεδομένο ακόμη ότι η συγκεκριμένη ουσία προκαλεί συμπτώματα σπασμού, δεν αποκλείεται οι απόπειρες δολοφονίας της να ήταν στην πραγματικότητα εννιά, όσα δηλαδή και τα περιστατικά που το παιδί εμφάνισε, μένοντας την όγδοη φορά τετραπληγικό.

Η διαδρομή της κεταμίνης στο κορμί της Τζωρτζίνας, ωστόσο, δεν ήταν το μόνο «σημάδι» που έστειλε η άτυχη μικρούλα, προκειμένου να υποδείξει το δράστη του αποτρόπαιου θανάτου της, δηλαδή την μητέρα της, τη στιγμή που εγείρονται ερωτηματικά και για την κατάληξη των αδελφών της. Παρότι το 9χρονο κορίτσι βίωσε επί χρόνια το φόβο και την απειλή μέσα στην ίδια την οικογενειακή της εστία, αλλά και υπήρξε αυτόπτης μάρτυρας σε τραυματικά για την ψυχολογία του γεγονότα, όπως ο θάνατος της μικρότερης αδελφής του Ίριδας, προσπάθησε, ωστόσο, να γλιτώσει από την τραγική μοίρα των δύο άλλων παιδιών, εκπέμποντας «σήματα κινδύνου».

Η 9χρονη Τζωρτζίνα κραύγασε για βοήθεια αναφορικά με τα όσα φρικτά ζούσε μέσα στους τοίχους του σπιτιού της

9χρονη Τζωρτζίνα: Η ζωγραφιά-«κραυγή» και τα «σήματα κινδύνου» που έφεραν την εξιχνίαση

Αν και φοβισμένη, η 9χρονη Τζωρτζίνα κραύγασε για βοήθεια αναφορικά με τα όσα φρικτά ζούσε μέσα στους τοίχους του σπιτιού της, απεικονίζοντας ατόφια τα συναισθήματά της με αφορμή – τραγική ειρωνεία- τη… «Γιορτή της Μητέρας».

Σε μια ζωγραφιά διαφορετική από τις συνηθισμένες των παιδιών της ηλικίας της, η 9χρονη Τζωρτζίνα σχημάτισε έναν άγγελο, μια μεγάλη καρδιά και ένα… δέντρο- κρεμάλα, τη στιγμή μάλιστα που «ζωγραφιές μετά τα 7 έτη εντάσσονται στο σχηματικο στάδιο και διέπονται από ρεαλισμό και βάθος», σύμφωνα με την Παιδοψυχολόγο – Λογοπαθολόγο, Χριστίνα Μπογιατζή. Η τελευταία ανέλυσε σημείο προς σημείο τα «μηνύματα» που έστειλε με τις φιγούρες της η Τζωρτζίνα, απεικονίζοντας τον τρόμο που βίωνε στην καθημερινότητα με την μητέρα της, μαζί με την αγωνία της να ξεφύγει από τον κύκλο αίματος, που της είχε στερήσει ήδη τις δυο αδελφές της.

Αναρτώντας την ανάλυσή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις αρχές του μήνα, η κ. Μπογιατζή υποστήριξε σχετικά ότι «δεν είναι δυνατόν ένα παιδί να ζωγραφίζει ως άγγελο τη μαμά του όταν αυτή ζει!», όπως ισχυρίστηκε με τη σειρά της η μητέρα του παιδιού, Ρούλα Πισπιρίγκου, καθώς η αίσθηση του κινδύνου της Τζωρτζίνας υποδηλώνεται με πολλά και διαφορετικά σύμβολα στη ζωγραφιά, όπως η θέση της ίδιας σε μεγάλη απόσταση από την μητέρα της, το μαύρο χρώ