«Ας είναι η τελευταία που “έφυγε”»: Σπαράζει καρδιές η μάνα της Λίνας Κοεμτζή κρατώντας αγκαλιά την εγγονή της

by Newsroom i-diakopes.gr
«Ας είναι η τελευταία που “έφυγε”»: Σπαράζει καρδιές η μάνα της Λίνας Κοεμτζή κρατώντας αγκαλιά την εγγονή της

Λίνα Κοεμτζή: Έξι χρόνια μετά και η μνήμη της δεν πρόκειται να σβήσει

Η μητέρα της Λίνας Κοεμτζή με μια φωτογραφία που την δείχνει να κρατάει στην αγκαλιά την εγγονή της, ετοιμάζεται για να συνεχίσει την μάχη προς τη δικαίωση του παιδιού της. Ήταν Φεβρουάριος του 2016 όταν η κ. Σταυρούλα Τομπάζη έχασε το παιδί της, επειδή διάφοροι την απειλούσαν σχετικά με προσωπικά της βίντεο και φωτογραφίες.

Αν και η υπόθεση χαρακτηρίστηκε από τις Αρχές αυτοκτονία και τον Σεπτέμβριο του 2020 μπήκε στο αρχείο, η Σταυρούλα Τομπάζη δεν έχει αποδεχτεί αυτή την απόφαση των Αρχών και πιστεύει ότι η κόρη της έπεσε θύμα εκβιασμού και πως ο θάνατός της ήταν δολοφονία με ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς.

Η ίδια προσπαθεί να φανεί δυνατή για τα υπόλοιπα παιδιά της αλλά και για την μικρή εγγονή της η οποία πήρε το όνομα Γαλήνη, όπως έλεγαν και την Λίνα. Στα μάτια της μικρής εγγονής της η Σταυρούλα Τομπάζη βλέπει το παιδί που έχασε αλλά ποτέ δεν πρόκειται να ξεχάσει κι όπως λέει στο protothema.gr «Η Γαλήνη μου, ας είναι η τελευταία που έφυγε από τη ζωή».

Η φωτογραφία που ανέβασε στο facebook και δείχνει γιαγιά και εγγονή να κοιτούν προς ένα φωτεινό αυτοσχέδιο αστέρι, συγκέντρωσε αρκετά likes ενώ συνοδεύτηκε και από τη λεζάντα: «Το δικό μας αστεράκι έτσι λεει Η μικρή Γαληνη».

«Ας είναι η τελευταία που “έφυγε”»: Σπαράζει καρδιές η μάνα της Λίνας Κοεμτζή κρατώντας αγκαλιά την εγγονή της

Γιατί η Λίνα Κοεμτζή έβαλε τέλος στη ζωή της

Ήταν Νοέμβριος του 2016 όταν η Λίνα Κοεμτζή ανεβαίνει στον 9ο όροφο της εστίας του Πανεπιστημίου και βουτά στο κενό.

Το πρώτο από τα πέντε παιδιά της Σταυρούλας και του Παναγιώτη Κοεμτζή, η Λίνα, μεγάλωσε φτωχικά αλλά με πολλή αγάπη και αμέτρητες θυσίες από την πλευρά των γονιών της. Η εισαγωγή της στο Τμήμα Βιολογίας του Αριστοτέλειου ισοδυναμούσε για εκείνη με το διαβατήριο σε ένα σύμπαν που θα άνοιγε τους ορίζοντές της και θα της έδινε τη δυνατότητα να έχει μελλοντικά τόσο η ίδια όσο και η πιεσμένη οικονομικά οικογένειά της μια καλύτερη ζωή.

Τα πρώτα χρόνια των σπουδών της στη Θεσσαλονίκη κυλούν ανέμελα μέχρι τη στιγμή που ο προσωπικός ουρανός της Λίνας αρχίζει να συννεφιάζει. Υπαίτιος, ένας γνωστός της από τα Γιαννιτσά, ο οποίος βασιζόμενος στην αφέλεια της νεαρής Λίνας την πείθει σε ανύποπτο χρόνο να ποζάρει άλλοτε γυμνή και άλλοτε ημίγυμνη μπροστά στην ερασιτεχνική του κάμερα με την υπόσχεση ότι θα την κάνει μοντέλο.

«Ας είναι η τελευταία που “έφυγε”»: Σπαράζει καρδιές η μάνα της Λίνας Κοεμτζή κρατώντας αγκαλιά την εγγονή της

Της λέει ότι είναι πολύ όμορφη και είναι κρίμα να μην εκμεταλλευτεί το θείο δώρο της εμφάνισής της βγάζοντας καλά και εύκολα χρήματα. Οτι η λήψη των εν λόγω φωτογραφιών, οι οποίες θα διοχετευτούν αποκλειστικά και μόνο σε πρακτορεία μοντέλων, είναι κάτι παραπάνω από υποχρεωτική προκειμένου να ανοίξουν για εκείνη οι πύλες του λαμπερού χώρου της μόδας. Και το κυριότερο, της υπόσχεται ότι αυτές τις φωτογραφίες δεν πρόκειται να τις δει κανείς άλλος εκτός από εκείνον και τον μελλοντικό ατζέντη της.

Η Λίνα τον εμπιστεύεται, εκείνος όμως λέει ψέματα. Λίγο καιρό μετά τη λήψη των επίμαχων φωτογραφιών, ο φίλος από τα Γιαννιτσά, τις ανεβάζει στο προσωπικό του ιστολόγιο και από εκεί ταξιδεύουν σε χρόνο dt στο αχανές σύμπαν του Διαδικτύου και στα χέρια διάφορων επιτήδειων που αντικρίζουν στο κορμί της Λίνας τις πιο αρρωστημένες τους φαντασιώσεις.
Άνδρες από τα Γιαννιτσά, τη Θεσσαλονίκη και τα Χανιά, της στέλνουν μηνύματα με πρόστυχες προτάσεις και όταν η Λίνα τους εξηγεί απολογητικά ότι δεν είναι τέτοια γυναίκα και πως οι φωτογραφίες προορίζονται για καθαρά επαγγελματική χρήση, εκείνοι περνούν στο επίπεδο του εκβιασμού και του εκφοβισμού μέσα από αμέτρητες απειλές του στυλ: «Ή θα μου στείλεις φωτογραφία μ’ αυτή την πόζα ή θα σε ξεφτιλίσω παντού». Μεταξύ αυτών των «ανδρών» και ένας Άγγελος ο οποίος της γράφει πως αν δεν συνευρεθεί μαζί του, θα έχει άσχημα ξεμπερδέματα.

Την αποκαλούν «παλιοπατσαβούρα», «βρωμοθήλυκο», «φτηνιάρα» και εκείνη, αντί να απευθυνθεί κατευθείαν στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, προσπαθεί να αντιμετωπίσει μόνη της τον ωμό εκβιασμό παρανοϊκών εγκεφάλων. Αρχικά στέλνει απεγνωσμένα μηνύματα στον Δημήτρη προσπαθώντας να κατανοήσει το μέγεθος της προδοσίας του: «Γιατί ανέβασες αυτές τις φωτογραφίες; Δεν είπαμε ότι είναι για μας; Με έκανες ρεζίλι στα Γιαννιτσά». Καμία απάντηση, καμία αιτιολογία, καμία συγγνώμη.

Κάποια στιγμή, η Λίνα φτάνει σε ένα σημείο που δεν αντέχει να κουβαλά μόνη της αυτό το βάρος, που δεν μπορεί να βλέπει καθημερινά μόνη της αυτόν τον εφιάλτη και λέει τα πάντα στους γονείς της. Εκείνοι τη βοηθούν να το ξεπεράσει, της λένε πως ό,τι και αν γίνει