Δύσκολος χειμώνας με σκληρά μέτρα: Διακοπές ηλεκτροδότησης, κουπόνια ρεύματος, παροχή ενέργειας με δελτίο

by Newsroom i-diakopes.gr
Δύσκολος χειμώνας με σκληρά μέτρα: Διακοπές ηλεκτροδότησης, κουπόνια ρεύματος, παροχή ενέργειας με δελτίο

Διακοπές ρεύματος: Όλες οι προτάσεις που έπεσαν στο τραπέζι

Ο φετινός χειμώνας προβλέπεται να είναι εξαιρετικά δύσκολος εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης και της ακρίβειας. Η κυβέρνηση ψάχνει να βρει ένα πλάνο με το ενδεχόμενο για διακοπές ρεύματος να παραμένει ανοιχτό.

Παράλληλα, ο πόλεμος στην Ουκρανία και η ενεργειακή κρίση έχουν προκαλέσει ανησυχία για το ενδεχόμενο να σημειωθούν διακοπές ρεύματος αυτό τον χειμώνα.

Ο Γιώργος Αδαμίδης, πρόεδρος ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ, τόνισε στην εκπομπή «MEGA Σαββατοκύριακο» πως εάν υπάρξει μείωση της ενέργειας για οποιονδήποτε λόγο και ιδιαίτερα εάν κλείσει η στρόφιγγα του τουρκικού αγωγού μέσω του οποίου η χώρα μας λαμβάνει φυσικό αέριο, τότε τίθεται σοβαρό πρόβλημα επάρκειας ενέργειας για την Ελλάδα.

Δύσκολος χειμώνας με σκληρά μέτρα: Διακοπές ηλεκτροδότησης, κουπόνια ρεύματος, παροχή ενέργειας με δελτίο

Διακοπές ρεύματος: Οι δηλώσεις του προέδρου ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ

«Πιθανότατα να υπάρχει περιορισμός, όπως παροχή ενέργειας με δελτίο και προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος», δήλωσε στο MEGA.

Την ίδια στιγμή, οι καταναλωτές βλέπουν τις τιμές των προϊόντων στο σούπερ μάρκετ να ανεβαίνουν κατακόρυφα και πλέον τα νοικοκυριά ψωνίζουν με το σταγονόμετρο.

Ο Παναγιώτης Γεωργιάδης, εκπρόσωπος Νέο ΙΝΚΑ, τόνισε στο MEGA πως οι πολίτες βιώνουν προβλήματα σε πολλά μέτωπα, όπως η στέγαση, η σίτιση, η μετακίνηση και η ενέργεια.

«Έχουμε ανατιμήσεις από 10% έως 15%. Με ένα πληθωρισμό 11,1% δημιουργείται μία θηλιά και στην παραγωγή και στους παραγωγούς λόγω της αυξημένης ενέργειας κόστους. Όλο αυτό έχει ως αποτέλεσμα η πίεση που δέχονται οι καταναλωτές από τις αυξημένες τιμές σε καύσιμα και ενέργεια να τους οδηγεί κατά 80% να αγοράσουν τρόφιμα με αποκλειστικό κριτήριο μόνο την τιμή», δήλωσε.

Ο κ. Γεωργιάδης πρότεινε κάποιες λύσεις που θα μπορούσαν να διευκολύνουν τους καταναλωτές ως προς τις αγορές τους, όπως να πηγαίνουν στο σούπερ μάρκετ πάντα με λίστα, να κάνουν σύγκριση αγορών, αλλά και να αναπτύξουν καταναλωτική συνείδηση.

Προτεινόμενα