Ελλάδα lockdown: Σνακ, γλυκά, σοκολάτες και αλκοόλ προτίμησαν οι Έλληνες στην πρώτη καραντίνα

Ελλάδα lockdown: Δείτε αναλυτικά τα προϊόντα που αγόρασαν και κατανάλωσαν περισσότερο οι Έλληνες

Ελλάδα lockdown: Τον ερχόμενο Μάρτιο συμπληρώνεται ένας χρόνος, από τότε που η χώρα μπήκε σε καραντίνα για πρώτη φορά. Μπορεί να φαίνεται μακρινό το διάστημα, αλλά δεν είναι. Έκτοτε έχει επιβληθεί ένα ακόμα lockdown το οποίο είναι μάλιστα σε διάρκεια και είναι άγνωστο το πότε θα τελειώσει. Ο κόσμος δεν έχει πλέον άλλες αντοχές και έχει κουραστεί εμφανώς με την όλη κατάσταση.

Η πανδημία άλλαξε ριζικά την καθημερινότητα και τον τρόπο ζωής μας. Άλλαξε ακόμα και τις καταναλωτικές μας συνήθειες. Μένοντας στο σπίτι, οι περισσότεροι το έχουν ρίξει στη μαγειρική και του δίνουν και καταλαβαίνει με το φαγητό. H εταιρία έρευνας αγορών IRΙ, αποφάσισε να εξετάσει στοιχεία από τις πωλήσεις στο λιανεμπόριο τροφίμων από επτά ευρωπαϊκές χώρες. Εξέτασε στοιχεία από το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ολλανδία, τη Γαλλία, την Ελλάδα, τη Γερμανία, την Ιταλία και την Ισπανία.

Από τα στοιχεία που προέκυψαν, η μεγαλύτερη αύξηση στην αγορά τροφίμων ήταν στην Ισπανία με +21%, ενώ ακολουθεί το Ηνωμένο Βασίλειο με +19%. Έπειτα είναι η Ολλανδία με +12% και ύστερα ακολουθεί η Ελλάδα με +10%. Τελευταία έρχεται η Γερμανία με +6%.

Ελλάδα lockdown: Ποια προϊόντα αγόρασαν οι Έλληνες στην καραντίνα

Δείτε τα προϊόντα που έκαναν τη μεγαλύτερη θραύση και καταναλώθηκαν περισσότερο από τους Έλληνες στο πρώτο lockdown

Από τα στοιχεία που προέκυψαν, στη διάρκεια της πρώτης καραντίνας, αυξήθηκε η κατανάλωση των σνακ. Συγκεκριμένα, σημειώθηκε αύξηση 28% στην Ισπανία και +27% στην Ελλάδα, ενώ στη Γερμανία υπήρξε αύξηση 16%.

Και τα αλκοολούχα ποτά είχαν όμως την τιμητική τους. Πρώτη έρχεται η Ελλάδα αλλά και η Γαλλία που προτίμησαν αμφότερες το ρούμι. Σε Ιταλία και Γερμανία προτίμησαν το τζιν, ενώ στην Ισπανία την τεκίλα. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, προτίμησαν τα έτοιμα μείγματα κοκτέιλ.

Σχολιάστε

Ίσως σας ενδιαφέρουν

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί Cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Το κατάλαβα Περισσότερα