Hyatt: Ο όμιλος σχεδιάζει την επέκταση των brands του – Πως θα αλλάξει το ξενοδοχειακό τοπίο στην Ευρώπη

by Αντώνης Βαλμάς

Hyatt: Αλλαγές έρχονται στο ξενοδοχειακό τοπίο της Ευρώπης από τον μεγάλο όμιλο ξενοδοχείων

Hyatt: Ο όμιλος ξενοδοχείων ετοιμάζει δυναμική επέκταση των εμπορικών σημάτων της, στην Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, ο μεγάλος όμιλος σχεδιάζει την αύξηση του χαρτοφυλακίου των ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων της. Η αύξηση υπολογίζεται να φτάσει πάνω από 30% έως το 2023.

Έχουν προγραμματιστεί νέα ξενοδοχεία με επωνυμία του ομίλου. Μεταξύ άλλων στο Λονδίνο, το Ρέικιαβικ, το Ελσίνκι, την Πράγα, τη Λισαβόνα και το Εδιμβούργο. Προορισμοί που θεωρούνται περιζήτητοι στον κόσμο.

Υπάρχει σχέδιο ένταξης των ακινήτων σε 63 ξενοδοχεία με επωνυμία Hyatt. Σε εννέα ξεχωριστές μάρκες, σε 22 ευρωπαϊκές χώρες.

Η τροφοδοσία αυτής της ανάπτυξης έχει δημιουργηθεί από την αυξανόμενη επιθυμία των ταξιδιωτών. Αλλά μεγάλο ρόλο παίζει και η επιθυμία των ιδιοκτητών ξενοδοχείων. Τα οποία έχουν μοναδικές, διαφοροποιημένες εμπειρίες, και επιθυμούν να πάρουν μέρος στην ομπρέλα της παγκόσμιας αλυσίδας φιλοξενίας.

Hyatt: Σχέδιο επέκτασης του ομίλου φέρνει αλλαγές στο ξενοδοχειακό τοπίο

Αλλαγή του ξενοδοχειακού τοπίου στην Ευρώπη

Ο Πήτερ Νόρμαν, ανώτερος αντιπρόεδρος ακινήτων και ανάπτυξης Hyatt δήλωσε “Η Hyatt βρίσκεται στη διαδικασία μετατροπής του τοπίου του ξενοδοχείου στην Ευρώπη με προγραμματισμένα ανοίγματα για νέα ξενοδοχεία, σε μερικούς από τους πιο περιζήτητους προορισμούς αναψυχής στον κόσμο.

Αυτό υποστηρίζεται από την ισχυρή αναγνώριση της μάρκας και τη ζήτηση για υψηλής ποιότητας εμπειρίες για τις οποίες είναι γνωστή ο όμιλος.

Με το ήμισυ του αγωγού της Hyatt στην Ευρώπη να αποτελείται από franchise συμφωνίες, είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε και με αρκετούς νέους ιδιοκτήτες για να υλοποιήσουμε το πλάνο μας”.

Σχολιάστε

Ίσως σας ενδιαφέρουν

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί Cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Το κατάλαβα Περισσότερα