Λιανεμπόριο lockdown: Αύξηση 11,1% στο τζίρο για την τελευταία βδομάδα του Οκτωβρίου

Λιανεμπόριο lockdown: Αύξηση 11,1% στο τζίρο για την τελευταία βδομάδα του Οκτωβρίου

Λιανεμπόριο lockdown: Οι Έλληνες καταναλωτές έκαναν τις αγορές τους λίγο πριν την καραντίνα

Λιανεμπόριο lockdown: Αύξηση του τζίρου κατά 11,1% σημείωσε το λιανεμπόριο την τελευταία βδομάδα του Οκτωβρίου. Η σύγκριση γίνεται με την ίδια εποχή πέρσι το 2019. Πρόκειται για την υψηλότερη επίδοση ανά εβδομάδα, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της IRI. Οι Έλληνες καταναλωτές προμηθεύτηκαν προϊόντα νοικοκυριού και προσωπικής υγιεινής υπό τον φόβο του δεύτερου κύματος της πανδημίας του κορονοϊού. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων για τα σούπερ μάρκετ από την αρχή του έτους διαμορφώθηκε στο 9%.

Παρατηρώντας την κατανάλωση στα σημεία πώλησης, διαπιστώνεται ότι η Αττική, με μερίδιο 53,6% σημείωσε αύξηση πωλήσεων 9,7%. Τα καταστήματα της Θεσσαλονίκης με μερίδιο 10,2% εμφάνισαν ανάπτυξη 3,7%. Ενώ της Κεντρικής Ελλάδας με μερίδιο 13,3% εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων 15,7%. Η Βόρεια Ελλάδα με μερίδιο 9,2% παρουσίασε αύξηση πωλήσεων 16,3%, η Πελοπόννησος με μερίδιο 7,7% ανάπτυξη 18% και η Κρήτη με μερίδιο 6% εμφάνισε ανάπτυξη 11,9%.

Λιανεμπόριο lockdown: Αύξηση 11,1% στο τζίρο για την τελευταία βδομάδα του Οκτωβρίου

Δείτε αναλυτικά που οφείλεται αυτή η αύξηση στον τζίρο του λιανεμπορίου λίγο πριν το lockdown

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία ερευνών IRI. Την τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου (αυτή που τελείωσε στις 1 Νοεμβρίου 2020) σημειώθηκε αύξηση τζίρου 11,1% στην εμπορία τροφίμων, αγγίζοντας τα 127,97 εκατ. ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2019 (αυτή που τελείωσε στις 3 Νοεμβρίου 2019) που ήταν 115,18 εκατ. ευρώ. Η ανάπτυξη της αγοράς τη συγκεκριμένη εβδομάδα, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αγορά της Αττικής, που ελέγχει μερίδιο 53,6% και η οποία «έτρεξε» με ρυθμό 9,7%.

Την εβδομάδα του έληξε στις 1 Νοεμβρίου, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI. Στις 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 11%). 41 προϊόντα νοικοκυριού (11,9% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 7,8%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 15,2%).

Προτεινόμενα