Νέα επίθεση από φίδι – Δάγκωσε 7χρονη γυναίκα και την έστειλε στο νοσοκομείο στην ΜΕΘ

by Maria Giannoutsou
Νέα επίθεση από φίδι – Δάγκωσε 7χρονη γυναίκα και την έστειλε στο νοσοκομείο στην ΜΕΘ

Λαμία: Φίδι δάγκωσε 67χρονη γυναίκα – Νοσηλεύεται στην ΜΕΘ
Στο νοσοκομείο Λαμίας κατέληξε μία 67χρονη γυναίκα από την Αταλάντη έπειτα από δάγκωμα φιδιού.

Σύμφωνα με το lamiareport.gr, η 67χρονη το πρωί του Σαββάτου έκανε δουλειές στην αυλή του σπιτιού της όταν την δάγκωσε στο χέρι το φίδι, το οποίο φαίνεται πώς ήταν οχιά.

Νέα επίθεση από φίδι – Δάγκωσε 7χρονη γυναίκα και την έστειλε στο νοσοκομείο στην ΜΕΘ

Η γυναίκα αναζήτησε βοήθεια στο Κέντρο Υγείας Αταλάντης, καθώς το σημείο που τη δάγκωσε το ερπετό είχε πρηστεί.

Στη συνέχεια διακομίστηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Λαμίας, όπου της χορηγήθηκε αντιοφικός ορός. Μάλιστα, αν και η γυναίκα είναι σε καλή κατάσταση, εισήχθη για συνεχή παρακολούθηση στη ΜΕΘ όπου και νοσηλεύεται.

H Μαρία-Μιχαέλα έσπασε όλα τα κοντέρ στις Πανελλαδικές 2026 – Αρίστευσε με 19.710 μόρια και μπαίνει στην Ιατρική

Θρίαμβος για την Ιωάννα Παπακώστα – Σάρωσε με 19.780 μόρια στις Πανελλαδικές 2026 και περνάει στην Ιατρική

Στη μάχη για τους λαγοκέφαλους και η εκκλησία – Άρχισαν δεήσεις για να σταματήσει η εξάπλωση τους

Στο ΠΑΣΟΚ το θεωρούν οριστικό: Η μεταγραφή της χρονιάς απ’ τον Τσίπρα

Φεύγουν από ΠΑΣΟΚ και πάνε ΕΛΑΣ – Η νέα μεταγραφή που «ταράζει» τα νερά

Προτεινόμενα