Social Media Awards 2020: Ο ΕΟΤ κατάφερε να αποσπάσει αργυρό βραβείο για καμπάνια στο Twitter

Social Media Awards 2020: Δείτε αναλυτικά όλα τα βραβεία – Σε ποιους δόθηκαν

Social Media Awards 2020: Ανακοινώθηκαν για φέτος οι νικητές των βραβείων. Που διοργάνωσε για 8η χρονιά το Marketing Week και οι Boussias Communications. Τα βραβεία υποστηρίχθηκαν από το Facebook και ο σκοπός ήταν να αναδείξουν τις καλύτερες πρακτικές αυτή τη στιγμή στο κοινωνικά δίκτυα.

Σημαντική ήταν η βράβευση του ΕΟΤ για την καμπάνια στο Twitter με τη βοήθεια της Httpool Hellas.

Συνολικά βραβεύτηκαν 41 εταιρίες, και τα Platinum Awards (τα καλύτερα) δόθηκαν στους εξής:

  • IKEA: Best of Facebook Family of Apps – Communication και Best of YouTube – Communication.
  • Lidl Hellas: Best of Twitter και Best Covid-19 Response.
  • Mindshare και MAC Cosmetics: Best of Facebook Family of Apps – Innovation.
  • Digital Minds και Nestle: Best of YouTube – Innovation.
  • Τράπεζα Πειραιώς: Best of LinkedIn.
  • Sleed και Vivechrom: Best on Other Social Media Platforms.

Αντιστοίχως, με Gold βραβείο τιμήθηκαν οι:

  • AB Βασιλόπουλος,
  • BEAT,
  • BGM OMD,
  • Γερμανός,
  • Cosmote,
  • Digital Minds,
  • Flying Pot Group,
  • IKEA,
  • Lidl Ελλάς,
  • Mindshare,
  • Nestle,
  • ΟΠΑΠ,
  • PepsiCo Greece,
  • Πλαίσιο,
  • Roche Hellas,
  • Relevance,
  • Redirect,
  • Sleed,
  • Τράπεζα Πειραιώς και
  • Vivechrom.

Δείτε τι δήλωσε ο πρόεδρος της κλιτικής επιτροπής των βραβείων κ. Δημήτριος Κορνιώτης

«Σε μια, τουλάχιστον, ιδιαίτερη χρονιά όπως η φετινή, ο σχεδιασμός των βραβείων δεν θα μπορούσε παρά να ακολουθήσει τη νέα πραγματικότητa. Έτσι, πέρα από την εξέλιξη και την αξιοκρατία – δομικά στοιχεία του σχεδιασμού των βραβείων – θέσαμε ως πρωταρχικό στόχο την προσαρμογή μας στα νέα δεδομένα.

Για να πετύχουμε τα παραπάνω προσθέσαμε νέες κατηγορίες και ενότητες, θέσαμε ξεκάθαρα κριτήρια αξιολόγησης και ανανεώσαμε την κριτική επιτροπή, με παραπάνω από 30 κορυφαία στελέχη. Η προσπάθεια για καινοτομία ήταν πλέον εμφανής στις περισσότερες υποψηφιότητες. Τόσο τα καθιερωμένα brands και agencies, όσο και οι νέες εταιρείες του χώρου, απέδειξαν ότι η διάθεση να φέρουν το κάτι καινούργιο υπάρχει στο DNA τους.

Οι υποψηφιότητες που ξεχώρισαν φέτος, ήταν αυτές που είχαν ένα ξεκάθαρο πλάνο στους επιχειρηματικούς στόχους τους, στις λύσεις που επελέγησαν, στον τρόπο αξιοποίησης του δημιουργικού και κυρίως στο πώς χρησιμοποιήσαν τα πιο εξελιγμένα εργαλεία μέτρησης. Κοιτώντας την επόμενη χρονιά και ελπίζοντας σε ένα πιο υγιές 2021, ο πήχης θα ανέβει ακόμη πιο ψηλά, μιας και οι λύσεις συνεχώς εξελίσσονται.

Το δημιουργικό θα συνεχίσει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά στη νέα εποχή, με τεράστιες αλλαγές στο διαφημιστικό οικοσύστημα (cookies, IOs14 privacy,κτλ) η καινοτομία και η χρήση των εργαλείων μέτρησης αποτελεσμάτων θα είναι στο επίκεντρο. Συγχαρητήρια ξανά για την εξαιρετική προσπάθεια σε όλες τις υποψηφιότητες».

Για να δείτε αναλυτικά όλα τα βραβεία και τους νικητές μπορείτε να μπείτε στον παρακάτω σύνδεσμο.

Related posts

«Συναγερμός» για ακόμη ένα εμφιαλωμένο νερό: Περιέχει επικίνδυνες χημικές ουσίες

Σοβαρό τροχαίο στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου

Αυτό που “έτρεμαν” Βασιλόπουλος και The Mart: Ρωσικός κολοσσός μάρκετ με χαμηλές τιμές ανοίγει σε Αθήνα – Θεσσαλονίκη