Θρίλερ Τώρα σε Αεροπλάνο γεμάτο επιβάτες στην πτήση Ηράκλειο για Αθήνα – Πανικός και Εικόνες τρόμου

by Paraskevi Nakou
Θρίλερ Τώρα σε Αεροπλάνο γεμάτο επιβάτες στην πτήση Ηράκλειο για Αθήνα – Πανικός και Εικόνες τρόμου

Αναπάντεχο περιστατικό σημειώθηκε σε πτήση από το Ηράκλειο προς την Αθήνα, όταν το αεροσκάφος, ενώ βρισκόταν στη διαδικασία της προσγείωσης, απογειώθηκε ξανά μόλις ελάχιστα δευτερόλεπτα πριν αγγίξει τον διάδρομο του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος».

Θρίλερ Τώρα σε Αεροπλάνο
Αναστάτωση σε πτήση Ηράκλειο – Αθήνα: Απρόσμενη απογείωση λόγω εμπλοκής στον διάδρομο

Οι επιβάτες, ξαφνιασμένοι από την ξαφνική απογείωση, πληροφορήθηκαν λίγο αργότερα από τον πιλότο ότι η κίνηση ήταν αναγκαστική. Ο λόγος; Ένα άλλο αεροσκάφος βρισκόταν στην πίστα, δημιουργώντας συνθήκες που δεν επέτρεπαν την ασφαλή προσγείωση.

Το αεροσκάφος παρέμεινε στον αέρα για λίγα λεπτά, πραγματοποιώντας κύκλους πάνω από το αεροδρόμιο, μέχρι να δοθεί το πράσινο φως για ασφαλή προσγείωση. Τελικά, η πτήση ολοκληρώθηκε χωρίς άλλα προβλήματα, προσφέροντας ανακούφιση στους επιβάτες.

Σύμφωνα με μαρτυρίες που δημοσιεύθηκαν στο Cretalive, οι επιβάτες ήταν εμφανώς αναστατωμένοι και συζητούσαν μεταξύ τους για το τι θα μπορούσε να είχε συμβεί. Παρά την ανησυχία, η επαγγελματική ψυχραιμία του πιλότου και του πληρώματος συνέβαλαν στην ομαλή ολοκλήρωση της πτήσης.

Ποια είναι η ασφαλέστερη θέση σε ένα αεροπλάνο σε περίπτωση συντριβής; Τι λένε τα στοιχεία και τα στατιστικά;

Ασφάλεια θέσεων σε αεροπλάνα: Τι Λένε οι Στατιστικές

Πού είναι πιο ασφαλές να κάθεστε;

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία και μελέτες, οι θέσεις στο πίσω μέρος ενός αεροπλάνου, ιδιαίτερα στα μεσαία καθίσματα, φαίνεται να προσφέρουν υψηλότερα ποσοστά επιβίωσης σε περίπτωση αεροπορικού δυστυχήματος. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι το πίσω μέρος επηρεάζεται λιγότερο σε μετωπικές συγκρούσεις.

Αναλυτικά Δεδομένα Θνησιμότητας

Πίσω Τρίτο του Αεροπλάνου: Ποσοστό θνησιμότητας 32%.

Μέσο Τρίτο του Αεροπλάνου: Ποσοστό θνησιμότητας 39%.

Μπροστινό Τρίτο του Αεροπλάνου: Ποσοστό θνησιμότητας 38%.

Οι θέσεις στο πίσω μέρος όχι μόνο επηρεάζονται λιγότερο, αλλά συχνά παρέχουν περισσότερες ευκαιρίες διαφυγής σε ορισμένα σενάρια.Ποια είναι η ασφαλέσ