«Τρέμουν» Mymarket, Γαλαξίας και ΑΒ: Αυτό είναι το σούπερ μάρκετ που ρίχνει έως και 50% τις τιμές του

Η ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ συνεχίζει να είναι ένα από τα κύρια προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά νοικοκυριά.

Παρά τις νομοθετικές και άλλες παρεμβάσεις της κυβέρνησης, η ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ παραμένει ένα από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά νοικοκυριά.

Τα καρτέλ στο χώρο του εμπορίου, φαίνεται πως έχουν μείνει άθικτα παρόλες τις κινήσεις στις οποίες έχει προβεί η κυβέρνηση το τελευταίο διάστημα, και ομολογουμένως το ζήτημα της ακρίβειας είναι αυτό που προκάλεσε τις μεγαλύτερες ζημιές στο κυβερνητικό κόμμα στις ευρωεκλογές του Ιουνίου.

Φαίνεται όμως πως υπάρχει κινητικότητα στον τομέα του λιανικού εμπορίου, καθώς οι αλυσίδες δείχνουν να αντιλαμβάνονται ότι ενώ είναι ένα σημαντικό κομμάτι του προβλήματος της ακρίβειας, μπορούν να παίξουν και έναν σημαντικό ρόλο στη λύση, ή τουλάχιστον στην ανακούφιση, αυτού το προβλήματος για τα ελληνικά νοικοκυριά.

Ποιο Σούπερ μάρκετ ρίχνει τις τιμές έως και 50%
Σε ανακοίνωσή του, το σούπερ μάρκετ Lidl αναφέρει πως εν μέσω ακρίβειας μειώνει τις τιμές έως και 50% σε 160 προϊόντα βασικής ανάγκης.

«Η Lidl Ελλάς, σε μια εποχή που οι ανάγκες και οι απαιτήσεις της καθημερινότητας συνεχώς αλλάζουν, επιβαρύνοντας αισθητά κάθε νοικοκυριό, στέκεται στο πλευρό όλων των καταναλωτών με σημαντικές μειώσεις τιμών που φτάνουν έως και -50% σε πάνω από 160 προϊόντα βασικής ανάγκης», αναφέρει η ανακοίνωση.

«Οι μειώσεις τιμών αφορούν τόσο κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας όσο και επώνυμους, με στόχο την κάλυψη βασικών αναγκών κάθε οικογένειας από μια πληθώρα προϊόντων σταθερής γκάμας αλλά και κωδικών ψυγείου, κατάψυξης και φρέσκου κρέατος», σημειώνει.

«Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους καταναλωτές αλλά και στο σύνολο της ελληνικής αγοράς, η Lidl Ελλάς, από τον Μάιο του 2023, έχει προβεί σε μόνιμες μειώσεις τιμών σε μία ευρεία γκάμα προϊόντων, προσφέροντας ουσιαστική στήριξη στους πελάτες της. Απόδειξη των επιτυχημένων στρατηγικών κινήσεων της εταιρείας αποτελεί η καταγραφή αρνητικού πληθωρισμού για 7ο συνεχόμενο μήνα, με τιμές μειωμένες κατά μέσο όρο κατά -3,1%, συγκρίνοντας το διάστημα από Ιανουάριο έως Ιούλιο 2024 με το αντίστοιχο διάστημα του 2023. Προσηλωμένη στην αποτελεσματική στρατηγική της, η Lidl Ελλάς συνεχίζει να παρέχει τα καλύτερα προϊόντα στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς, εξασφαλίζοντας παράλληλα την καλύτερη δυνατή ποιότητα που με συνέπεια παρέχει εδώ και 25 χρόνια», τονίζει η Lidl.

Related posts

Πέθανε ξαφνικά 44χρονος Παναγιώτης

Μαρινάκης δίνει και πάλι ζωή στα θρυλικά στούντιος της Finos Films

Πέθανε ο Παναγιώτης Παπακώστας