Τέλος το χάρτινο εισιτήριο: Πώς θα μπαίνουμε σε Μετρό και λεωφορεία

by Newsroom i-diakopes.gr
Τέλος το χάρτινο εισιτήριο: Πώς θα μπαίνουμε σε Μετρό και λεωφορεία

Στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού των αστικών συγκοινωνιών, πρόκειται να τεθεί σε εφαρμογή το επόμενο διάστημα ένα σύστημα πληρωμών με την ονομασία “Tap’N’Pay”.

Μέσω του “Tap’N’Pay”, οι επιβάτες θα μπορούν να επιβιβάζονται στα ΜΜΜ της Αθήνας, χωρίς να χρειάζεται να προμηθεύονται τα γνωστά εισιτήρια ATH.ENA Ticket και ATH.ENA Card.

Η διαδικασία θα είναι απλή: Αρκεί ο επιβάτης να φέρει μαζί του την τραπεζική του κάρτα (είτε σε φυσική μορφή, είτε ψηφιακά στο κινητό του τηλέφωνο) και να την πλησιάσει σε ειδικό αναγνώστη στα επικυρωτικά μηχανήματα.

Πλεονεκτήματα του Tap’N’Pay:

Απλότητα: Η πληρωμή γίνεται εύκολα και γρήγορα, χωρίς την ανάγκη αγοράς εισιτηρίων.
Ευκολία: Ο επιβάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει την ίδια κάρτα που χρησιμοποιεί για τις καθημερινές του συναλλαγές.
Ταχύτητα: Αποφυγή ουρών και καθυστερήσεων στην αγορά εισιτηρίων.
Εκσυγχρονισμός: Το σύστημα συμβαδίζει με τις σύγχρονες τάσεις πληρωμών και διευκολύνει την ψηφιακή μετάβαση.
Προστασία του περιβάλλοντος, καθώς η μείωση της έκδοσης χάρτινων εισιτηρίων θα σημάνει τον μετριασμό του φαινομένου της απόρριψής τους σε δημόσιους χώρους, το οποίο παρατηρείται έντονα.
Συνολικά, το Tap’N’Pay αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία των επιβατών στα ΜΜΜ, καθιστώντας τις μετακινήσεις πιο εύκολες, γρήγορες και σύγχρονες.
χάρτινο εισιτήριο

Τέλος το χάρτινο εισιτήριο: Πώς θα μπαίνουμε σε Μετρό και λεωφορεία

Πότε μπαίνει τέλος στα χάρτινα εισιτήρια:

Σύμφωνα με εξαγγελίες, αυτό το σύστημα ανέπαφων πληρωμών θα ξεκινούσε από τις λεωφορειακές γραμμές express προς αεροδρόμιο τον Μάρτιο του 2024, αλλά πήγε παραπίσω και πλέον η εφαρμογή του έχει μετατεθεί για το επόμενο χρονικό διάστημα όπως δήλωσε η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου σε συζήτηση που συμμετείχε, στο 9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.

Ειδικότερα, η κα Αλεξοπούλου δήλωσε ότι «ήδη σε κάποιες πόλεις όπως η Κέρκυρα και η Λάρισα η υπηρεσία αυτή προσφέρεται και πολύ σύντομα θα τεθεί σε εφαρμογή και στην Αθήνα πρώτα απ’ όλα στις γραμμές express που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο ως το τέλος του 2024 αυτή η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα λεωφορεία».

Αξίζει να διευκρινιστεί, ότι τα υφιστάμενα εισιτήρια δεν θα καταργηθούν, καθώς θα συνεχίσουν να προσφέρονται ως εναλλακτική επιλογή, διευκολύνοντας όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες, όπως είναι αρκετοί ηλικιωμένοι.

Τέλος, το νέο σύστημα θα παρέχει τη δυνατότητα υποστήριξης MaaS (Mobility as a Service), για διασύνδεση με εφαρμογές συνεργατών κινητικότητας όπως ταξί, ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά ποδήλατα, αεροπορικές και ακτοπλοϊκές εταιρείες, κτλ.

Προτεινόμενα