100χλμ μέσα σε 3 λεπτά: Αυτό είναι το κόστος της Ferrari με την οποία σκοτώθηκε ο Τζώρτζης Μονογυιός

by Τόνια Τζαφέρη
100χλμ μέσα σε 3 λεπτά: Αυτό είναι το κόστος της Ferrari με την οποία σκοτώθηκε ο Τζώρτζης Μονογυιός

Τζώρτζης Μονογυιός: Tο πολυτελές αυτοκίνητο με το οποίο έχασε την ζωή του

Η αγάπη του για τα πολυτελή, γρήγορα και ακριβά αυτοκίνητα στάθηκε μοιραία για τον Τζώρτζη Μονογυιό ο οποίος έχασε εχθές το απόγευμα την ζωή του, ύστερα από τροχαίο δυστύχημα με το νέο του αυτοκίνητο.

Ένα υπεραυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων ήταν αυτό που έκοψε το νήμα της ζωής του Τζώρτζη Μονογυιού, το βράδυ της Πέμπτης, κοντά στα Πηγαδάκια Βούλας, στο ύψος των Αλκυονίδων.

Πρόκειται για την κατακόκκινη Ferrari 488, η οποία έμεινε στα χέρια του 45χρονου για μερικά λεπτά της ώρας, πριν καρφωθεί με ταχύτητα στη διαχωριστική νησίδα της παραλιακής οδού στη Βούλα και τυλιχθεί αμέσως στις φλόγες.

100χλμ μέσα σε 3 λεπτά: Αυτό είναι το κόστος της Ferrari με την οποία σκοτώθηκε ο Τζώρτζης Μονογυιός

Περισσότερες πληροφορίες για την Φεράρι που οδηγούσε ο Τζώρτζης Μονογυιός

H βασική Ferrari 488 εφοδιάζεται με έναν V8 κινητήρα χωρητικότητας 3,9 λίτρων η απόδοση του οποίου φτάνει τους 670 ίππους.

Τα 760 Nm της μέγιστης ροπής καταλήγουν στους πίσω τροχούς μέσω ενός διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου επτά σχέσεων, ενώ σύμφωνα με την ίδια τη Ferrari η διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα.

Τρία χρόνια μετά την πρώτη εμφάνιση της Ferrari 488 και ειδικότερα τον Μάρτιο του 2018, οι Ιταλοί αποκάλυψαν την αναβαθμισμένη εκδοχή του αυτοκινήτου την οποία και ονόμασαν «Pista».

Η Ferrari 488 Pista διατήρησε τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα των 3,9 λίτρων κάτω από τις επιφάνειες του αμαξώματός της, ωστόσο, η ισχύς του αυξήθηκε στους 720 ίππους και η μέγιστη ροπή στα 770 Nm.

100χλμ μέσα σε 3 λεπτά: Αυτό είναι το κόστος της Ferrari με την οποία σκοτώθηκε ο Τζώρτζης Μονογυιός

Ακόμα και σήμερα, ο κινητήρας της 488 Pista αποτελεί το ισχυρότερο οκτακύλινδρο σύνολο στην ιστορία της Ferrari, ωστόσο, δεν είναι μόνο η επιπλέον ισχύς που κάνει τη συγκεκριμένη έκδοση να ξεχωρίζει.

Η χρήση συνθετικών υλικών και ειδικότερα ανθρακονημάτων έχουν περιορίσει το βάρος της κατά 90 κιλά σε σχέση με τη συμβατική 488, την ίδια στιγμή που το αναβαθμισμένο αεροδυναμικό πακέτο του αμαξώματος προσφέρει επιπλέον κάθετη δύναμη.

Η παραγωγής της «απλής» Ferrari 488 τερματίστηκε το 2019, παραχωρώντας επί της ουσίας τη θέση της στην ισχυρότερη έκδοση Pista των 720 ίππων.

Η τιμή μιας Ferrari 488, ακόμα και μεταχειρισμένης, κοστίζει στην ελληνική αγορά σχεδόν 300.000 ευρώ.

Προτεινόμενα