Η πιο πλούσια Ελληνίδα: Περιουσία 6.400.000.000, τρώει… λάχανο και την Καρντάσιαν – Είναι γιατρός κι έχει 145 πλοία

by Newsroom i-diakopes.gr
Η πιο πλούσια Ελληνίδα: Περιουσία 6.400.000.000, τρώει… λάχανο και την Καρντάσιαν – Είναι γιατρός κι έχει 145 πλοία

Το Forbes γνωστοποίησε τη λίστα με τους 50 πιο πλούσιους Έλληνες.
Ο ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης βρίσκεται στην 4η θέση, 34 θέσεις πάνω από την οικογένεια Βαρδινογιάννη και 36 θέσεις πάνω από τον πρόεδρο του Παναθηναϊκού, Γιάννη Αλαφούζο.

Η πιο πλούσια Ελληνίδα: Περιουσία 6.400.000.000, τρώει… λάχανο και την Καρντάσιαν – Είναι γιατρός κι έχει 145 πλοία

Αναλυτικά η λίστα:
1.Μαρία Αγγελικούση

Σταματήστε το γάβγισμα σε δευτερόλεπτα!
BarkStop
Φτιάξε το τέλειο χαμόγελο χωρίς οδοντίατρο!
SnapOnSmile
2.Γιώργος Προκοπίου

3.Γιώργος Οικονόμου

4.Βαγγέλης Μαρινάκης

5.Άννα Αγγελικούση, Φραγκίσκος και Αντώνης Κανελλάκης

6.Νικόλαος Μαρτίνος

7.Πήτερ Λιβανός

8.Νικόλαος Τσάκος

9.Αντρέας Μαρτίνος

10.Κρίτων Λεντούδης

11.Πέτρος Παππάς

12.Κωνσταντίνος Κωνσταντακόπουλος

13.Γιάννης Κούστας

14.Θανάσης Μαρτίνος

15.Αγγελική Φράγκου

16.Διαμαντής Διαμαντίδης

17.Λου Κολλάκης

18.Λέων Πατίτσας

19.Φίλιππος και Αντώνης Λαιμός

20.Αντώνης Δ.Ιγγλέσης και Γιάνης Ιππ. Ιγγλέσης

21.Δημήτρης Προκοπίου

22.Νικόλαος και Μιχαήλ Λυκιαρδόπουλος

23.Πόλυς Β.Χατζηιωάννου

24.Πάνος Λασκαρίδης

25.Ίδρυμα Ωνάση

26.Οικογένεια Χανδρή

27.Μελίνα Τραυλού

28.Θεόδωρος Βενιάμης

29.Μιχάλης Λεμός

30.Οικογένεια Ζέιν

31.Γιώργος Λιβανός

32.Σεμίραμις Παληού

33.Θανάσης Λασκαρίδης

34.Αδαμάντιος Πολέμης

35.Χάρης Βαφειάς

36.Νικόλας Ιγγλέσης

37.Σπύρος Πολέμης

38.Οικογένεια Βαρδινογιάννη

39.Τζένη Ανδριανοπούλου

40.Γιάννης και Αριστείδης Αλαφούζος

41.Νίκος Σάββας

42.Γιώργος Γιαλόζογλου

43.Οικογένεια Μουνδρέα

44.Αριστείδης Πίττας

45.Μάρκος Νομικός

46.Γιάννης Δράγνης

47.Πολυμετοχική

48.Γιώργος Χατζής

49.Γιώργος Γιουρούκος

50.Δημήτρης Δαλακούρας

Η Μαρία Αγγελικούση διαθέτει αυτή τη στιγμή έναν πανίσχυρο στόλο με 145 πλοία διαφόρων τύπων (ενώ ακόμα ναυπηγεί για τις τρεις εταιρείες Maran Tanker, Maran Gas, Maran Dry περισσότερα από 20 πλοία), και αποτελεί την ισχυρότερη πλοιοκτήτρια στη γενική κατάταξη της ελληνόκτητης ναυτιλίας. Τι όμως κάνει τον Όμιλο Αγγελικούση να ξεχωρίζει; Η απάντηση είναι απλή. Το γεγονός ότι, χωρίς αμφιβολία, είναι ένα από τα πιο σημαντικά στηρίγματα του ελληνικού νηολογίου, στο οποίο είναι εγγεγραμμένα 806 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 35,58 εκατομμυρίων τόνων dw. Από τα 806 πλοία υπό ελληνική σημαία, τα 119 είναι του Ομίλου Αγγελικούση, αριθμός που μεταφράζεται σε ποσοστό 14,7%. Γίνεται λοιπόν εύκολα αντιληπτό ότι αποτελεί στρατηγική επιλογή τα πλοία του ομίλου να παραμένουν υπό ελληνική σημαία, στηρίζοντας την χώρα και την ελληνική ναυτιλία.

a 2 Εξάλλου, όπως έχει παραδεχθεί η ίδια η κα. Αγγελικούση, όταν την 1η Δεκεμβρίου 2023 παρέλαβε το βραβείο για το Πλοίο της Χρονιάς για το υπερδεξαμενόπλοιο VLCC διπλού καυσίμου «Antonis I. Angelicoussis», στα 20ά Lloyd’s Awards: «Ο όμιλος Αγγελικούση ήταν και θα παραμένει μία ελληνική οικογενειακή επιχείρηση. Είναι ένα βασικό στοιχείο του DNA μας. Πιστεύουμε στην Ελλάδα». Λεπτομέρεια. Και το συγκεκριμένο πλοίο πλέει υπό ελληνική σημαία.

Πώς δημιουργήθηκε η αυτοκρατορία

Πώς θα μπορούσε άλλωστε να γίνει αλλιώς, όταν το πλοίο έχει το όνομα του Αντώνη Αγγελικούση; Ενός ανθρώπου αυτοδημιούργητου, που ρίσκαρε τη ζωή του για την πατρίδα μας κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής και σε όλη του την διαδρομή αποδείκνυε με πράξεις ότι με τα δικά του επιτεύγματα ήθελε πάντα να φροντίζει να βοηθάει και την Ελλάδα.

Γεννήθηκε στα Καρδάμυλα της Χίου το 1918, ακολούθησε από μικρός τον θαλασσινό δρόμο. Μετά την ηρωική του στάση κατά την διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, το 1949 -50 αποφάσισε να γίνει εφοπλιστής, ρισκάροντας τις οικονομίες του και μέσα σε 20 χρόνια εξελίχθηκε ανάμεσα στους κορυφαίους της Ακτής Μιαούλη.

Αυτό που αξίζει να τονιστεί είναι ότι κατά την διάρκεια της ναυτιλιακής κρίση στη δεκαετία του ’80 ήταν από ένας από τους λίγους εφοπλιστές που δεν υπέστειλε την ελληνική σημαία από τα πλοία του.

Ο ίδιος ήταν άνθρωπος με όραμα και επιθυμία να πετύχει. Σε συνεργασία με την τράπεζα American Express, δημιούργησε μία εταιρεία πλοιοκτησίας και διαχείρισης πλοίων και άντλησε από τη διεθνή χρηματαγορά κεφάλαια για την απόκτηση πλοίων.

Σε ηλικία 71 ετών, το 1989, φεύγει από τη ζωή, και το τιμόνι περνάει στα χέρια του γιου του, Αντώνη. Εκείνος αποδεικνύεται εξαιρετικός συνεχιστής του έργου του πατέρα του και σύντομα οδηγεί την επιχείρηση σε μεγάλη ανάπτυξη, η οποία