Ο εργοδότης της χρονιάς: Έδωσε όλο το ποσό του λογαριασμού στη σερβιτόρα γιατί οι πελάτες ήταν αγενείς μαζί της

Σερβιτόρα: Είχε τον καλύτερο εργοδότη στο πλευρό της

Η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση αφού υπάρχουν και εκείνοι που προσπαθούν να κάνουν την ζωή του άλλου δύσκολη… ποσό μάλλον να τον χλευάσουν. Έτσι συνέβη και στην συγκεκριμένη περίπτωση, ευτυχώς όμως υπάρχει και η καλή πλευρά στους ανθρώπους.

Ένας εργοδότης έδωσε όλο το ποσό του λογαριασμού μιας παρέας σε μία σερβιτόρα, επειδή ήταν αγενείς μαζί της και τη μείωναν.

Αρχικά, ο ιδιοκτήτης τους είπε «πάρτε πίσω τα λεφτά, αρκεί να μην ξαναπατήσετε εδώ», αλλά στη συνέχεια το μετάνιωσε και τα έσωσε στην υπάλληλό του.

Ειδικότερα, στο Κάρντιφ, ο chef Lee Skeet, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης τoυ εστιατορίου Cora, είδε μια υπάλληλό του και σερβιτόρα ιδιαίτερα αναστατωμένη, καθώς αλαζονικοί πελάτες της είχαν φερθεί με απίστευτη αγένεια.

Τι ακριβώς συνέβη με την σερβιτόρα και την αγενής παρέα

Ο 35χρονος εργοδότης πήγε στο τραπέζι τους και είπε πως θα τους επέστρεφε τον λογαριασμό του τραπεζιού (ήταν 1.000 λίρες δηλαδή 1.170 ευρώ περίπου), κρατώντας φυσικά τις 100 λίρες που είναι το φιλοδώρημα, με την προϋπόθεση να μην πατούσαν ποτέ ξανά το πόδι τους στο εστιατόριό του, ενώ έστειλε mail στο άτομο που είχε κάνει την κράτηση, αλλά χωρίς να λάβει απάντηση.

Μετά από λίγη ώρα, άλλαξε γνώμη και είπε να δώσει όλο τον λογαριασμό του τραπεζιού στη σερβιτόρα.

«Είχαμε ένα τραπέζι με έξι άτομα χθες το βράδυ. Έφτασαν αργά και όταν μπήκαν μέσα δεν ήταν πολύ καλοί στη συμπεριφορά τους. Ήταν πλούσιοι αλαζόνες. Είμαι ευγνώμων για κάθε πελάτη που έχουμε, αλλά αυτοί ήταν απλώς μ@λ@κ#ς από την πρώτη στιγμή. Εκείνη την ώρα ήμασταν μόνο εγώ και η σερβιτόρα στο εστιατόριο. Είναι πραγματικά σαν κόρη μου επομένως είμαι πολύ προστατευτικός. Όταν ήρθε στεναχωρημένη και μου είπε πως της μίλησαν και ότι ένας από αυτούς την άρπαξε από το χέρι λίγο επιθετικά. Με στενοχώρησε πολύ. Έχω ήδη μια κόρη» υπογράμμισε ο Lee.

Τι δήλωσε ο εργοδότης για το περιστατικό και την σερβιτόρα

Και συμπληρώνει ο εργοδότης “παρά το γεγονός ότι είχαν ακόμα ένα μπουκάλι κρασί κλειστό, που δεν είχαν πιει, ο Lee τους έδιωξε από το μαγαζί. Μάλιστα έστειλε σε αυτόν που έκανε την κράτηση και ένα mail αλλά απάντηση δεν έλαβε.

Μου ανέφερε μερικά πράγματα που συνέβησαν όλη τη νύχτα, για το πώς δεν την σεβάστηκαν και το πώς της μιλούσαν. Πίστευαν πως είναι καλύτεροι από αυτήν. Της μιλούσαν σα να ήταν τίποτα. Πριν ακόμα το πρώτο πιάτο είχαν ήδη πιει επτά μπουκάλια κρασί, άρα ήταν πολύ επιθετικοί.

Άλλαξα γνώμη για την επιστροφή των χρημάτων. Ό,τι ξόδεψαν θα το δώσω στη σερβιτόρα».

Related posts

Τον γύρο του διαδικτύου κάνει αυτή η σερβιτόρα: Πήρε την εκδίκησή της από πελάτισσες που έφυγαν χωρίς να πληρώσουν

Στους καλύτερους εργοδότες ο Σκλαβενίτης: Τα 5 επιπλέον επιδόματα που δίνει η επιχείρηση στους εργαζομένους της εκτός από τον μισθό!

Zευγάρι Γάλλων αναγκάστηκε να πληρώσει 5.000 ευρώ για «ζημιά» στον συμπλέκτη ενοικιαζόμενου Ι.Χ. στη Σαντορίνη

Η πρώτη υποβοηθούμενη ευθανασία στην Ιταλία είναι γεγονός

Κρήτη: Ναυαγοσώστης έσωσε μπαμπά και τα 2 παιδιά του από βέβαιο πνιγμό

Το παλικάρι το τερμάτισε: Βγήκε με στρώμα θαλάσσης και φραπέ σε πλημμυρισμένο δρόμο στην Κατερίνη

Δίνει αυξήσεις, 90 λεπτά διάλειμμα και απαγορεύει τα email μετά τις 5:30 – Αυτός είναι ο καλύτερος εργοδότης του κόσμου

Δημήτρης Πιατάς: «Με πήγαν στο νεκροθάλαμο που ήταν ο Θανάσης Βέγγος, έκλεισαν την πόρτα και κλείδωσε»

Νέα Ορλεάνη: Σερβιτόρα πήρε φιλοδώρημα 777 δολαρίων και το έδωσε όλο στην εκκλησία – «Ο Θεός ακούει», είπε