Η ταινία “Υπάρχω” για τη ζωή και τα τραγούδια του σπουδαίου λαϊκού τραγουδιστή Στέλιου Καζαντζίδη καταγράφει εντυπωσιακές επιδόσεις στο box office.
Συγκεκριμένα, από την πρεμιέρα του στις 19 Δεκεμβρίου, το “Υπάρχω” κατέγραψε 117.703 εισιτήρια μόλις στο πρώτο τετραήμερο, ενώ μέχρι τις 6 Ιανουαρίου έκοψε συνολικά 579.978 εισιτήρια.
Παράλληλα, από το πρώτο της τετραήμερο και μέχρι και σήμερα, η ταινία διατηρεί σταθερά την πρωτιά στο ελληνικό box office, με τις συνολικές της εισπράξεις να “αγγίζουν” αυτή τη στιγμή τα 4.451.110 ευρώ.
Ρεκόρ και εκτιμήσεις
Οι επιδόσεις του “Υπάρχω” θεωρούνται ρεκόρ, έχοντας ήδη ξεπεράσει ιδιαίτερα επιτυχημένες ελληνικές παραγωγές όπως το “Νήσος”, το “Αν…” και η “Φόνισσα”. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας διανομής, με την οποία επικοινώνησε το Capital.gr, μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας, η ταινία αναμένεται να ξεπεράσει και άλλες σημαντικές επιτυχίες, όπως την “Ευτυχία” και το “Ένας Άλλος Κόσμος” (από περίπου 670 χιλ. εισιτήρια η καθεμία), τις “Νύφες” (680 χιλ.) και το “El Greco” (770 χιλ.). Σημειωτέον πως τα στοιχεία για τις παλαιότερες ταινίες παρουσιάζουν αποκλίσεις ανάλογα με την πηγή.
Με τη δυναμική που παρουσιάζει, δεν αποκλείεται η ταινία να φτάσει το ορόσημο του 1 εκατομμυρίου εισιτηρίων, γεγονός που -εάν επιβεβαιωθεί- θα την αναδείξει ως τη μεγαλύτερη ελληνική κινηματογραφική επιτυχία των τελευταίων 15 ετών και μία από τις 5 πιο εμπορικές ταινίες όλων των εποχών, ενώ μένει να δούμε εάν θα καταφέρει να ξεπεράσει το θρυλικό ιστορικό ρεκόρ της “Πολίτικης Κουζίνας” (1,3 εκατ. εισιτήρια). Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από την “Πολίτικη Κουζίνα”, το φράγμα του 1 εκατ. εισιτηρίων το έχουν σπάσει μόνο οι ταινίες “Λούφα και Παραλλαγή: Σειρήνες στο Αιγαίο” και “Safe Sex” (από περίπου 1,2 εκατ. η καθεμία).
Είναι αξιοσημείωτο ότι η μοναδική ταινία της τελευταίας δεκαετίας που συγκαταλέγεται στο top 10 όλων των εποχών είναι το “Ένας Άλλος Κόσμος” του Χριστόφορου Παπακαλιάτη (2015). Στην πρώτη δεκάδα βρίσκονται επίσης ταινίες όπως η “Υπολοχαγός Νατάσσα” και η “Η Αρχόντισσα και ο Αλήτης”, οι οποίες κυκλοφόρησαν σε εποχές όπου ο κινηματογράφος ήταν η κυρίαρχη μορφή ψυχαγωγίας, καθώς δεν υπήρχαν οι πλατφόρμες streaming.