«Τα πόδια της ήταν σαν του Ελέφαντα»: Η κριτική για το σώμα της Κάλλας που τη μεταμόρφωσε σε γοητευτική ντίβα

«Τα πόδια της ήταν σαν του Ελέφαντα»: Η κριτική για το σώμα της Κάλλας που τη μεταμόρφωσε σε γοητευτική ντίβα

Μαρία Κάλλας: Οι αρνητικές κριτικές πριν γίνει διάσημη

Όσο παράξενο και αν φαίνεται η σπουδαία Μαρία Κάλλας, πριν κατακτήσει τον κόσμο με τη φωνή της είχε δεχτεί πολλές αρνητικές κριτικές, που αφορούσαν στην εμφάνισή της. Τα κέικ και οι πουτίγκες ήταν τα αγαπημένα της και βέβαια πό αυτή τη συνήθειά της έβαλε πολλά παραπανίσια κιλά.

Ήταν τριάντα κιλά βαρύτερη από όσο ήταν όταν είχε γνωστή. Η Κάλλας γνώριζε πως η εμφάνιση της θα μπορούσε να αποδειχθεί σοβαρά τροχοπέδη για την καριέρα της. Κι ακόμα κι αν δεν το είχε συνειδητοποιήσει απόλυτα μία πολύ σκληρή κριτική από έναν Ιταλό δημοσιογράφο το 1952, όταν είχε εμφανιστεί στην όπερα Αΐντα στη Βερόνα της Ιταλίας, την πόνεσε τόσο βαθιά που πήρε την απόφαση να αλλάξει ριζικά την εικόνα της.

«Τα πόδια της ήταν σαν του Ελέφαντα»: Η κριτική για το σώμα της Κάλλας που τη μεταμόρφωσε σε γοητευτική ντίβα

Η κριτική του Ιταλού δημοσιογράφου για τη Μαρία Κάλλας

«Η Κάλλας είναι τόσο παχιά. Τόσο, ώστε με δυσκολία μπορούσα να ξεχωρίσω τα πόδια των ελεφάντων που ήταν πάνω στην σκηνή από αυτά της Αϊντα». Αυτά, έγραψε τότε ο Ιταλός κριτικός όπερας. Τα λόγια του ήταν μαχαίρι στην καρδιά της ερμηνεύτριας που έβαλε στόχο της ζωής της να κλείσει στόματα με την αλλαγμένη εμφάνιση της. Στο πλευρό της ήταν και ο τότε σύζυγός της, Τζιόρτζιο Μενεγκίνι, που έδωσε εντολή να αλλάξει τελείως το μενού της και την κράτησε μακριά από την μάνια της για τα γλυκά.

Παράλληλα η Κάλλας έκανε σκληρή γυμναστική σε καθημερινή βάση, ενώ επισκέφθηκε έναν εξιδεικευμένο γιατρό στο Παρίσι ο οποίος εφάρμοσε πάνω της ένα πρόγραμμα από ενέσεις και ηλεκτρικό μασάζ. Στο μεσημερανό της γεύμα η υψίφωνος κατανάλωνε πλέον μόνο φιλέτο κρέατος, ψάρι και λαχανικά, ενώ γυμναζόταν τόσο επίμονα που ακόμα κι όταν δυσκολευόταν να βγάλει μία δύσκολη άσκηση την επαναλάμβανε ξανά και ξανά μέχρι να τα καταφέρει.

Όταν η Κάλλας εμφανίστηκε το 1954 στην Σκάλα του Μιλάνου ήταν μία τελείως διαφορετική γυναίκα.

Προτεινόμενα