Η υπερτροφή του χειμώνα: Τραχανάς με φέτα έτοιμος σε λίγα λεπτά και με ελάχιστο κόστος

Τραχανάς: Οι ευεργετικές του ιδιότητες

Τα βασικά συστατικά του τραχανά, είναι πολύ θρεπτικά, αφού αποτελείται από γάλα, αυγό ή γιαούρτι και αλεύρι. Μάλιστα, μία μερίδα, αντιστοιχεί σε μόλις 100 με 120 θερμίδες. Όταν, λοιπόν, δεν γίνεται κατάχρηση, ο τραχανάς αποτελεί το καλύτερο πρωινό ή βραδινό γεύμα.

Χάρη στο αυγό και το γάλα γίνεται πηγή πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας, οι οποίες είναι βασικές για την διατροφή, ενώ οι υδατάνθρακες από το αλεύρι αποτελούν κύρια πηγή ενέργειας».

Ο τρόπος μαγειρέματος του τραχανά διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και από οικογένεια σε οικογένεια. Πολλοι προσθέτουν φρέσκια τομάτα, λαχανικά ή και κρέας επιθυμώντας να δώσουν επιπλέον γεύση, αλλά και θρεπτική αξία στο αγαπημένο πιάτο τους. Κατά πόσο αυτό ισχύει;

Μιας και ο καιρός σιγά σιγά κρυώνει, ο τραχανάς αποτελεί το ιδανικό φαγητό για να μας κρατήσει ζεστούς και χορτάτους τις παγωμένες μέρες του χειμώνα που ξεκινά. Παρακάτω διαβάστε μια συνταγή για κλασική τραχανόσουπα με φέτα.

Η υπερτροφή του χειμώνα: Τραχανάς με φέτα έτοιμος σε λίγα λεπτά και με ελάχιστο κόστος

Πως να φτιάξετε τραχανά με φέτα

Υλικά:

2 κουταλιές της σούπας βούτυρο

4 κούπες νερό

1 κούπα τραχανά

1/3 της κούπας γάλα

170γρ. τυρί φέτα, τριμμένη

Αλάτι

Εκτέλεση:

Λιώστε το βούτυρο σε ένα κατσαρολάκι σε μέτρια προς δυνατή φωτιά. Προσθέστε τον τραχανά, το νερό και λίγο αλάτι. Αφήστε το να πάρει μία βράση, χαμηλώστε την ένταση της φωτιάς και αφήστε τον τραχανά να σιγοβράσει για περίπου 15 λεπτά, ανακατεύοντας στο μεσοδιάστημα για να μην κολλήσει. Ο τραχανάς σε αυτό το σημείο θα πρέπει να έχει απορροφήσει αρκετό νερό και να είναι μαλακός.

Προσθέστε το γάλα και την φέτα και συνεχίστε το βράσιμο για ακόμα 5 λεπτά. Απομακρύνετε από την φωτιά, αφήστε να ξεκουραστεί για λίγα λεπτά και σερβίρετε, συνοδεύοντας με φρέσκο ψωμί (προαιρετικά).

Σχολιάστε

Ίσως σας ενδιαφέρουν