Μερέντα χωρίς ζάχαρη: Φτιάξτη με φουντούκια στο σπίτι

Μερέντα χωρίς ζάχαρη: Απλή συνταγή για να την φτιάξεις μόνος σου στο σπίτι

Μερέντα χωρίς ζάχαρη: Όλοι λατρεύουν την μερέντα. Είναι το αγαπημένο σνακ των μικρών και η ένοχη απόλαυση των μεγάλων. Όμως, όσο και να την απολαμβάνουμε, δεν παύουμε να παίρνουμε πολλές θερμίδες αλλά και τις υπόλοιπες βλαβερές συνέπειες της ζάχαρης.

Γι αυτό σας παρουσιάζουμε μια ξεχωριστή συνταγή για να φτιάξετε τη δική σας μερέντα χωρίς ζάχαρη και να την γευτείτε χωρίς ενοχές!

Φτιαγμένη με φυσικά, οργανικά υλικά και χωρίς τεχνητά σάκχαρα, μπορείτε να κάνετε τη δική σας μερέντα για να προσθέτετε στα βιολογικά κράκερ σας, σε τοστ ολικής αλέσεως και σε άλλα υγιεινά σνακ. Η παρακάτω σπιτική συνταγή πρέπει να αποφέρει περίπου 1 φλιτζάνι μερέντας και παραμένει φρέσκο, όταν αποθηκεύτει σωστά, για μέχρι και μια εβδομάδα.

Σπιτική υγιεινή συνταγή μερέντας χωρίς ζάχαρη

Εκτός από τα συστατικά που απαριθμούνται, θα χρειαστείτε επίσης μια καθαρή πετσέτα κουζίνας και ένα μίξερ. Όταν επιλέξετε το μέλι, βεβαιωθείτε ότι πρόκειται για οργανικό μέλι.

Επίσης, αν δεν μπορείτε να βρείτε το ροζ αλάτι Ιμαλαΐων, μπορείτε να επιλέξετε να μην βάλετε καθόλου, εφόσον αυτό δεν προκαλεί κάποια διαφορά στη γεύση της μερέντας σας. (Εμείς στην Ελλάδα, μια χαρά μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με αλάτι Μεσολογγίου)

Συστατικά συνταγής μερέντας χωρίς ζάχαρη

Συγκεντρώστε τα ακόλουθα συστατικά, πριν ξεκινήσετε τη συνταγή:

6 κουταλιές σκόνης κακάο χωρίς ζάχαρη

2 φλιτζάνια φουντούκια

3 κουταλιές λάδι καρύδας

½ φλιτζάνι γάλα ρυζιού

2/3 φλιτζανιού ακατέργαστο, βιολογικό μέλι

1/8 κουταλάκι του γλυκού, ροζ αλάτι Ιμαλαΐων (Σχ. Εν. Δράσης: ή φυσικό θαλασσινό αλάτι)

Τρόπος παρασκευής συνταγής μερέντας χωρίς ζάχαρη

Προθερμάνετε το φούρνο σας στους 350 βαθμούς Fahrenheit (Περίπου στους 180 βαθμούς Κελσίου). Απλώνετε τα 2 φλυτζάνια φουντούκια σε ένα φύλλο ψησίματος. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα ενιαίο στρώμα και μοιράσετε τα ομοιόμορφα. Καβουρδίστε τα φουντούκια για 12 λεπτά, ή μέχρι να είναι ελαφρώς καφέ.

Αφαιρέστε τα φουντούκια από το φούρνο. Τοποθετήστε μια καθαρή πετσέτα κουζίνας στον πάγκο σας και ρίξτε τα φουντούκια σε αυτήν. Τα τυλίγετε και στη συνέχεια τα τρίβετε έντονα. Αυτό θα αφαιρέσει τον φλοιό τους. Ενδέχεται να παρατηρήσετε ότι κάποια φουντούκια φέρουν ακόμα τον φλοιό τους, κι αυτό είναι εντάξει, μην σας ανησυχεί.

Αφήστε να κρυώσουν εντελώς και τοποθετήσετε τα στο μίξερ σας. Ανακατέψτε έως του δημιουργήσουν μία αλοιφή φουντουκιού.

Προσθέστε τα υπόλοιπα συστατικά σας στο πολυμίξερ, αλλά χρησιμοποιήστε μόνο το ήμισυ του γάλακτος ρυζιού (δηλαδή το 1/4, αντί για το 1/2 της κούπας). Ανακατέψτε τα υλικά έως ότου ομοιογενοποιηθούν. Αν είστε ευχαριστημένοι με την σύσταση τότε τελειώσατε. Αν εξακολουθεί να είναι πολύ παχύρευστη, προσθέστε λίγο περισσότερο από το υπόλοιπο γάλα ρυζιού.

Αυτή η σπιτική υγιεινή συνταγή μερέντα είναι πολύ εύκολο να γίνει. Χρησιμοποιήστε όσο θέλετε και στη συνέχεια διατηρήστε την στο ψυγείο σας. Κατά την αποθήκευση, βάλτε τη σε ένα αεροστεγές δοχείο για να αποφευχθεί η οποιαδήποτε αλλοίωση. Διατηρείται για μέχρι και μια εβδομάδα, εάν δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσετε όλο πριν από αυτό το διάστημα.

Related posts

Απολαυστικό και δροσερό γλυκό ψυγείου με πραλίνα φουντουκιού και μπισκοτένια βάση – Έτοιμο πανεύκολα και γρήγορα

Αφράτες και λαχταριστές τηγανίτες με γιαούρτι – Τα 4 υλικά που θα χρειαστείτε

Παραδοσιακή πεντανόστιμη συνταγή για μαγειρίτσα: Το μυστικό του Άκη που την απογειώνει

Κανταΐφι Κιουνεφέ: Συνταγή για απλό, εύκολο και πολύ νόστιμο γλυκό

Άκης Πετρετζίκης: Το λαχταριστό και εύκολο κέικ με Nutella, που θα χρειαστείτε μόνο 3 υλικά

Τυρόπιτα σουφλέ: Η καλύτερη συνταγή με φέτα και φύλλο κρούστας

Τορτελίνια από τον Άκη Πετρετζίκη: Με τυρί στον φούρνο

Τέλεια μπριζόλα: Τραγανή απ’ έξω, τρυφερή από μέσα

Αχνιστή κοτόσουπα: Χουχουλιάρικη και νόστιμη σε 6 μόνο βήματα