ΕΟΤ: Αναμορφώνεται ριζικά η ψηφιακή του εικόνα και ταυτότητα

ΕΟΤ: Η αναμόρφωση θα βοηθήσει να αναδειχτεί ακόμα περισσότερο ο ελληνικός τουρισμός

ΕΟΤ: Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού πρόκειται να μετασχηματίσει το προφίλ του προς ένα σύγχρονο ψηφιακό οργανισμό. Θα το πράξει αυτό ώστε να αξιοποιηθεί ακόμα περισσότερο ο ελληνικός τουρισμός τα επόμενα χρόνια. Πλέον η ψηφιακή ταυτότητα αποτελεί προτεραιότητα για τον ΕΟΤ που αλλάζει προφίλ και τονώνει την digital εικόνα του.

Αυτή η ανάγκη προέκυψε λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Η ιδέα είναι η χρήση νέων τεχνολογιών και συστημάτων πληροφορικής για να δοθεί η δυνατότητα στον ελληνικό τουρισμό, μέσω του ΕΟΤ, να διαχειριστεί πιο άμεσα και αποτελεσματικά την όποια κρίση.

ΕΟΤ: Αναδιαμορφώνεται η ψηφιακή εικόνα και ταυτότητά του

Δείτε αναλυτικά τους βασικούς άξονες της νέας ψηφιακής στρατηγικής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού

1ος άξονας

Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου ψηφιακού οικοσυστήματος προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού με επίκεντρο την πολύγλωσση και διαδραστική επίσημη ηλεκτρονική σελίδα του ΕΟΤ, Visit Greece. Η οποία ανανεώνεται και αναβαθμίζεται πλήρως. Με στόχο να αναδειχθεί σε διεθνές επίπεδο η κύρια και βασική πηγή πληροφόρησης για τον ελληνικό τουρισμό. Με το πλέον λειτουργικό και τεχνικά άρτιο λογισμικό για τον χρήστη.
Στο πλαίσιο αυτό, και με στόχο η ναυαρχίδα του ΕΟΤ να ανταποκριθεί στα νέα ζητούμενα των επισκεπτών, προτάσσονται η αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση της ιστοσελίδας έτσι ώστε να γίνει πιο φιλική στον χρήστη. Αλλά και η ενημέρωση του βασικού περιεχομένου, εμπλουτίζοντάς το με νέα δεδομένα.

2ος άξονας

Ενισχύεται το ψηφιακό marketing του ΕΟΤ και η στρατηγική προβολής του ελληνικού τουρισμού αναπτύσσεται πλέον με βάση τα social media. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 75% των ταξιδιωτών χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για την επιλογή του επόμενου προορισμού τους. Και το 45% του παγκόσμιου τουρισμού χρησιμοποιεί το κινητό για να διευθετήσει ακόμη και την πιο μικρή λεπτομέρεια για το ταξίδι του.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Οργανισμός με τη δυναμική ψηφιακή καμπάνια «Greek Summer Feeling» συνεργάστηκε φέτος για πρώτη φορά με το Bloomberg. Προβάλλοντας την Ελλάδα στις πλατφόρμες του μεγαλύτερου ομίλου Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης παγκοσμίως.

3ος άξονας

Αναμορφώνεται το περίπτερο με το οποίο ο ΕΟΤ θα συμμετέχει στις εκθέσεις. Το ελληνικό περίπτερο αποκτά μια άλλη αισθητική. Και με την αξιοποίηση των τεχνολογικών μέσων εμπλουτίζεται με ψηφιακό περιεχόμενο. Το ανανεωμένο περίπτερο του ΕΟΤ θα αντανακλά μια νέα αισθητική αντίληψη και φιλοσοφία, που θα περιστρέφεται γύρω από το «ελληνικό φως».

Με πληροφορίες από tourismtoday.gr

Ειδήσεις: Διαρκής ενημέρωση για όλες τις ειδήσεις σήμερα από την Ελλάδα, την Κύπρο και όλο τον κόσμο.
Διαβάστε στο i-diakopes.gr συνεχές ρεπορτάζ και τα σημαντικότερα νέα του πλανήτη για να είστε πάντα ενημερωμένοι όπου και να βρίσκεστε.
Ότι είδηση σας ενδιαφέρει καθημερινά, θα την βρείτε εδώ, με συνεχή ανανέωση των νέων στην ιστοσελίδα μας.
Έκτακτη επικαιρότητα και όλες οι εξελίξεις που σας ενδιαφέρουν με ειδήσεις live.

Σχολιάστε

Ίσως σας ενδιαφέρουν

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί Cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Το κατάλαβα Περισσότερα