Λειψοί: Ο απόλυτος οικολογικός προορισμός – Το νησί έχει πρωτιά στην ανακύκλωση και στα ποτήρια για καφέ από μπαμπού

Λειψοί: Ο απόλυτος οικολογικός προορισμός – Το νησί έχει πρωτιά στην ανακύκλωση και στα ποτήρια για καφέ από μπαμπού

Λειψοί: Πρωτιά σε επίπεδο αειφορίας για το νησί σύμφωνα με την «Ανακύκλωση συκευών ΑΕ»

Λειψοί: Πρώτο στην ανακύκλωση και στα ποτήρια για καφέ από μπαμπού έρχεται το νησί των Λειψών. Πρόκειται για τον απόλυτα οικολογικό προορισμό, όπως μαρτυρούν τα στοιχεία της «Ανακύκλωσης συσκευών ΑΕ».

Ο Δήμος Λειψών βρίσκεται για ακόμα μία φορή στην κορυφή σε πανελλήνιο επίπεδο. Όσον αφορά στο επίπεδο της ανακύκλωσης και της εναλλακτικής διαχείρησης απορριμάτων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της «Ανακύκλωσης συσκευών ΑΕ». Η συνολική ποσότητα αποβλήτων ηλεκτρικού-ηλεκτρονικού εξοπλισμού ανήλθε σε 3 τόνους, ή αλλιώς σε 2.930 κιλά ή ακόμα καλύτερα σε 3,71 κιλά ανά κάτοικο. Αυτά τα απόβλητα δόθηκαν για επεξεργασία και προετοιμασία για επαναχρησιμοποίηση στις μονάδες ανακύκλωσης.

Μάλιστα πρόσφατα, με πρωτοβουλία του Δημάρχου Λειψών αποφασίστηκε η κατάργηση των πλαστικών μίας χρήσης Και η αντικατάστασή τους από ποτήρια και καλαμάκια από ανακυκλώσιμο χαρτί ή μπαμπού.

Επίσης σε λειτουργία έχει τεθεί μηχάνημα επεξεργασίας και διάθεσης νερού.

Λειψοί: Ο απόλυτος οικολογικός προορισμός – Το νησί έχει πρωτιά στην ανακύκλωση και στα ποτήρια για καφέ από μπαμπού

Λειψοί: Ο απόλυτος οικολογικός προορισμός – Το νησί έχει πρωτιά στην ανακύκλωση και στα ποτήρια για καφέ από μπαμπού

Λειψοί: Ο απόλυτος οικολογικός προορισμός – Το νησί έχει πρωτιά στην ανακύκλωση και στα ποτήρια για καφέ από μπαμπού

Λειψοί: Ο απόλυτος οικολογικός προορισμός – Το νησί έχει πρωτιά στην ανακύκλωση και στα ποτήρια για καφέ από μπαμπού

Ο Δήμος Λειψών δημιούργησε μουσικό βίντεο για να αναδείξει τις ομορφιές του νησιού

Ο Δήμος Λειψών προκειμένου να αναδείξει τις ομορφιές του νησιού, κυκλοφόρησε μουσικό βίντεο. Όπως σχολίασε ο Δήμαρχος, Φώτης Μάγγος «Το δύσκολο καλοκαίρι που πέρασε, οι Λειψοί κατόρθωσαν να διατηρήσουν μεγάλο μέρος του μεριδίου τους κατά την περίοδο αιχμής με επίκεντρο τις κύριες εβδομάδες του Αυγούστου. Που η πληρότητα μας άγγιξε μέχρι και το 100%! Με ικανοποίηση διαπιστώσαμε πως οι προσπάθειες μας απέδωσαν. Και για το λόγο αυτό θελήσαμε να δημιουργήσουμε κάτι μοναδικό και πρωτότυπο, εν όψει της επόμενης τουριστικής σεζόν».

Το βίντεο «Κήποι του Μαρτίου» έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερες από 15.000 προβολές στο YouTube!

Προτεινόμενα