Σούπερ Μάρκετ: Αποτελούν τη νούμερο ένα εστία υπερμετάδοσης του κορονοϊού

Σούπερ Μάρκετ: Αποτελούν τη νούμερο ένα εστία υπερμετάδοσης του κορονοϊού

Σούπερ Μάρκετ: Σύμφωνα με έρευνα της Υπηρεσίας Δημόσιας Υγείας της Βρετανίας (PHE)

Σούπερ Μάρκετ: Η νούμερο 1 εστία υπερμετάδοσης του κορονοϊού φαίνεται πως είναι τα σουπερμάρκετ. Από τις 9 έως τις 15 Νοεμβρίου, η Υπηρεσία Δημόσιας Υγείας της Βρετανίας (PHE) πραγματοποίησε σχετική έρευνα. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, κατά τη διάρκεια της μελέτης τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο καταγράφηκαν συνολικά 128.808 κρούσματα κορονοϊού και ο πιο συχνός χώρος που επισκέπτονταν οι συμμετέχοντες στην έρευνα ήταν τα σουπερμάρκετ.

Τα επόμενα στη λίστα ήταν τα σχολεία και τα νοσοκομεία. Αναλύοντας τις επαφές και με την ιχνηλάτηση 128.808 Βρετανών που βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό. Η υπηρεσία εντόπισε τα σημεία, στα οποία είναι πιθανό να μεταδίδεται ο ιός.

Συγκεκριμένα: στα σουπερμάρκετ πήγαινε το 18,3% των ερωτηθέντων, στο Γυμνάσιο το 12,7%, στο Δημοτικό το 10,1%, στο νοσοκομείο το 3,6%, στο ξενοδοχείο το 1,5%, στο πανεπιστήμιο το 1,4%, στο γυμναστήριο το 1,1% και, τέλος, στα εστιατόρια ή τις καφετέριες το 1,0%.

Σούπερ Μάρκετ: Αποτελούν τη νούμερο ένα εστία υπερμετάδοσης του κορονοϊού

Τα σουπερμάρκετ είδαν αύξηση 183% στις online αγορές το τελευταίο διάστημα

Αύξηση της τάξης του 183%, είδαν τα σουπερμάρκετ μέσω των online αγορών εκ μέρους των καταναλωτών το τρίτο τρίμηνο του 2020, δηλαδή τους μήνες από Ιούλιο έως Σεπτέμβριο. Oι πωλήσεις ήταν μακράν περισσότερες σε σχέση με το 2019. Τα στοιχεία καταγράφηκαν από την εταιρία πωλήσεων Convert Group.

Σύμφωνα με προβλέψεις της Convert Group, ο κλάδος εκτιμάται ότι θα κλείσει το 2020. Με συνολικές πωλήσεις αξίας περισσότερο από 100 εκατ. ευρώ. Πάνω από τις διπλάσιες δηλαδή συγκριτικά με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2019, οι οποίες έφτασαν τα 46,7 εκατ. ευρώ.

Ο κλάδος κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους συνέχισε να αναπτύσσεται με ρυθμό σχεδόν ίδιο με αυτόν του δεύτερου τριμήνου (Απρίλιος, Μάιος, Ιούνιος). Περιόδου δηλαδή καραντίνας και μέτρων απαγόρευσης της κυκλοφορίας. Μάλιστα, ακόμη και αρκετούς μήνες μετά, η ανάπτυξη του κλάδου σταθεροποιήθηκε σε πολύ υψηλούς ρυθμούς το Σεπτέμβριο. Με σχεδόν τετραπλάσια ανάπτυξη συγκριτικά με τους πρώτους μήνες του έτους (Ιανουάριο και Φεβρουάριο). Και με +174% συγκριτικά με το Σεπτέμβριο του 2019.

Προτεινόμενα