Σουπερμάρκετ τζίρος: Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 17,1% την πρώτη βδομάδα του lockdown

Σουπερμάρκετ τζίρος: Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 17,1% την πρώτη βδομάδα του lockdown

Σουπερμάρκετ τζίρος: Τα σούπερ μάρκετ είναι αυτά που επιβιώνουν από την κρίση του κορονοϊού

Σουπερμάρκετ τζίρος: Δεν είναι υπερβολή να πει κανείς ότι τα σούπερ μάρκετ κάνουν χρυσές δουλειές. Την ώρα που σχεδόν όλα είναι κλειστά, τα σούπερ μάρκετ ως καταστήματα προμηθειών και αγαθών πρώτης ανάγκης επιβιώνουν μία χαρά. Καθώς οι μετακινήσεις των πολιτών είναι μόνο για τα απαραίτητα και το σούπερ μάρκετ είναι η Μετακίνηση νούμερο 2, ο κόσμος τα επισκέπτεται κανονικά.

Την πρώτη εβδομάδα του lockdown λοιπόν, τα σούπερ μάρκετ είδαν αύξηση της τάξης του 17,1% στις πωλήσεις τους. Πρόκειται για τα καταστήματα άνω των 100 τ.μ. σε όλη την Ελλάδα και την Κρήτη. Χωρίς ωστόσο να υπολογίζονται τα νησιά.

Σουπερμάρκετ τζίρος: Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 17,1% την πρώτη βδομάδα του lockdown

Δείτε αναλυτικά ποια ήταν τα προϊόντα με την μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις που αύξησαν το τζίρο των σουπερμάρκετ

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, την πρώτη εβδομάδα του lockdown που τελείωσε στις 15 Νοεμβρίου, ο απολογισμός των σούπερ μάρκετ ήταν κάτι παραπάνω από θετικός. Διψήφια αύξηση στις πωλήσεις παρατηρήθηκε στα εξής είδη προϊόντων: φρέσκα, χύμα, τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα, καλλυντικά και προϊόντα καθαρισμού σπιτιού.

Ωστόσο, στην κατηγορία των καταστημάτων Bazaar σημειώθηκε μείωση αντί για αύξηση, της τάξης του -0,9%. Επιπρόσθετα, στα προϊόντα τροφίμων και ποτών τα προϊόντα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ήταν τα εξής: καφές φίλτρου (+56,4%), βούτυρο, αλεύρι και αλκοολούχα ποτά.

Όσο για τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, αυτά ήταν ανάρπαστα. Συγκεκριμένα, τα αντισηπτικά μαντηλάκια είδαν αύξηση +93%, ενώ καλά πήγαν και τα προϊόντα περιποίησης σώματος και τα αποτριχωτικά. Ακόμα, τα μαντηλάκια καθαρισμού για τις επιφάνειες του σπιτιού είδαν αύξηση +97,8%. Ενώ, τα γάντια καθαρισμού και οι μπαταρίες σημείωσαν το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης τζίρου.

Τέλος, τα καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ. αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 27,2%, ενώ τα καταστήματα μεταξύ 1.000-2.499 τ.μ. κατά 19,5%.

Προτεινόμενα