Τα 6 σnμάδια καμπανάκıα που δείχνουν ότι δεν πiνετε όσο νερό πρέπει

Συμφωνώ ότι δεν πίνω όσο νερό πρέπει. Σύμφωνα με τις συστάσεις, οι ενήλικες πρέπει να πίνουν 2,7 λίτρα υγρών την ημέρα, εκ των οποίων τα 2,2 λίτρα πρέπει να είναι νερό. Εγώ, όμως, συνήθως πίνω περίπου 1,5 λίτρο νερό την ημέρα.

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους δεν πίνω όσο νερό πρέπει. Ένας λόγος είναι ότι δεν μου αρέσει ιδιαίτερα η γεύση του νερού. Ένας άλλος λόγος είναι ότι συχνά ξεχνάω να πιω νερό.

Προσπαθώ να βελτιώσω την κατανάλωση νερού μου. Έχω βάλει ένα μπουκάλι νερό στο γραφείο μου και προσπαθώ να το τελειώνω κάθε ώρα. Επίσης, έχω βάλει μια ειδοποίηση στο κινητό μου που μου υπενθυμίζει να πίνω νερό κάθε δύο ώρες.

Ελπίζω να καταφέρω να αυξήσω την κατανάλωση νερού μου και να επωφεληθώ από τις πολλές ευεργετικές επιδράσεις του νερού στην υγεία.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να αυξήσετε την κατανάλωση νερού σας:

Φέρτε πάντα ένα μπουκάλι νερό μαζί σας.
Βάλτε μια ειδοποίηση στο κινητό σας που σας υπενθυμίζει να πίνετε νερό.
Κάντε το πόσιμο νερό πιο ευχάριστο με την προσθήκη φρούτων, λαχανικών ή βοτάνων.
Πίνετε νερό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από την άσκηση.
Πίνετε νερό όταν αισθάνεστε ζαλάδα ή υπνηλία.
Η επαρκής ενυδάτωση είναι σημαντική για την υγεία και την ευεξία σας. Πίνετε αρκετά νερό κάθε μέρα για να διατηρήσετε το σώμα σας υγιές και να λειτουργήσει σωστά.

Παρακάτω, καταγράφονται 6 σημάδια που εάν τα εμφανίζουμε, σημαίνει πως είμαστε αφυδατωμένοι και πρέπει να ξεκινήσουμε να πίνουμε περισσότερο νερό.

1. Δυσάρεστη αναπνοή

Εάν η αναπνοή μας μυρίζει, τότε αυτό είναι ένα σημάδι ότι χρειάζεται να πίνουμε περισσότερο νερό. Το νερό, βοηθά στο να πλένει τα βακτήρια που αφήνουν τα τρόφιμα. Επίσης, τονώνει την παραγωγή σάλιου, το οποίο φυσικά έχει αντιβακτηριακές ιδιότητες και αποτρέπει την υπερανάπτυξη των βακτηρίων. Όταν το στόμα μας είναι ξηρό, η αναπνοή μας μυρίζει.

2. Τα ούρα έχουν σκούρο κίτρινο χρώμα

Αυτή είναι η πιο ξεκάθαρη ένδειξη ότι το σώμα είναι αφυδατωμένο. Όταν τα ούρα έχουν σκούρο κίτρινο ή καφέ χρώμα, σημαίνει ότι είναι πολύ πυκνά, διότι λείπει νερό. Επίσης, τα νεφρά εργάζονται υπερωρίες για να αποβάλουν τα απόβλητα.

3. Συχνά διαλλείματα στο μπάνιο

Εάν δεν ουρείτε τουλάχιστον έξι με 8 φορές την ημέρα, τότε είναι πιθανό να μην πίνετε αρκετό νερό.

4. Ξηροστομία

Όταν αισθανόμαστε το στόμα μας στεγνό, πρέπει να πίνουμε νερό! Έχουμε την τάση να αγνοούμε το ξηρό στόμα, μέχρι να νοιώσουμε εντελώς άβολα ή απλά αφόρητα.

5. Λαχτάρα για γλυκά

Ο εγκέφαλος μας αντιδράει στη δίψα και την πείνα με παρόμοιο τρόπο, σε βαθμό που δεν μπορούμε να διακρίνουμε τη διαφορά μεταξύ των δύο. Όταν είμαστε αφυδατωμένοι, συχνά θα μπούμε στον πειρασμό να φάμε ένα σνακ επειδή έχουμε αμφιβολία για το αν διψάμε ή πεινάμε.

Συνήθως τρώμε ένα ζαχαρούχο πρόχειρο φαγητό, πράγμα που μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού μας βάρους με την πάροδο του χρόνου.

Αντί για φαγητό, πρέπει να πίνουμε ένα ποτήρι νερό και να περιμένουμε για δεκαπέντε λεπτά. Αν είμαστε ακόμα πεινασμένοι, τότε τρώμε κάτι.

6. Αίσθηση κούρασης

Η χαμηλή ενέργεια και το αίσθημα κόπωσης, είναι άμεσες ενδείξεις αφυδάτωσης. Το σώμα, παίρνει νερό από το αίμα όταν το χρειάζεται.

Η έλλειψη νερού, οδηγεί σε μειωμένο όγκο αίματος και έλλειψη οξυγόνου που αντλείται μέσω των συστημάτων μας. Αυτό, με τη σειρά του οδηγεί σε υπνηλία και μειωμένη ενέργεια.

Εκτός από τα παραπάνω, υπάρχουν και άλλα συμπτώματα που δείχνουν ότι μπορεί να είμαστε αφυδατωμένοι.

Τέτοια παραδείγματα είναι, πονοκεφάλος, μυϊκές κράμπες, πόνος στις αρθρώσεις, παρατεταμένη ασθένεια ή ασθένεια, αύξηση του σωματικού βάρους, ξηρό δέρμα και ρυτίδες, δυσκοιλιότητα, και πολλά άλλα.

Κοινά Νοσήματα και Συμπτώματα που οφείλονται στη Χρόνια Αφυδάτωση

– Κόπωση, έλλειψη ενέργειας

Η πιο συχνή αιτία χρόνιας κόπωσης είναι η αφυδάτωση.

– Δυσκοιλιότητα

Το σώμα προσπαθεί να κατανείμει το νερό που έχει στη διάθεση του κατά προτεραιότητες.

– Παραπάνω κιλά και Παχυσαρκία

Η αφυδάτωση είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες στην πρόκληση παχυσαρκίας. Όσοι είναι υπέρβαροι, καταναλώνουν μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού από όση μπορεί να χρησιμοποιήσει και να αποβάλει το σώμα τους.

– Χοληστερίνη

Η ενυδάτωση, δύναται να μειώσει τα επίπεδα χοληστερίνης στο αίμα μας χωρίς αλλαγή στη διατροφή μας.

Οπότε, φροντίζουμε όλοι να παραμένουμε καθημερινά καλά ενυδατωμένοι, πίνοντας πολύ νερό!

Related posts

Κλειστοί δρόμοι στην Αθήνα την Τετάρτη 17 Απριλίου 2024

Νεκροί και οι δύο, την ίδια ώρα, σε άλλο μέρος: Η μοίρα χτύπησε αλύπητα δύο οικογένειες – Στα μαύρα τα Χανιά

Έρχεται ακpαίος σεισμός και στην Ελλάδα; Η προειδοποίnση Έλληνα σεıσμολόγου – «Θα είναι μεγασεισμός “τέpας”»