Ο ΑΒ Βασιλόπουλος μπήκε στις επιλογές που έχει ένας καταναλωτής, μπαίνοντας στα σούπερ μάρκετ της efood, εκτός από τον Σκλαβενίτη, που μέχρι πρότινος ήταν ο μοναδικός.
Η συνεργασία του ΑΒ Βασιλόπουλου με το efood
Μάλιστα, για διανομή μέσω efood από τον ΑΒ Βασιλόπουλο, η πλατφόρμα χρεώνει 3,5 ευρώ αποστολή και χρειάζεται ελάχιστη παραγγελία 20 ευρώ, ενώ για τον Σκλαβενίτη, χρεώνει 2,5 ευρώ την υπηρεσία διανομής, αλλά χρειάζεται παραγγελία τουλάχιστον 30 ευρώ.
Ανταγωνιστές ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης και στο efood
Η είσοδος του εν λόγω σούπερ μάρκετ στο efood οφείλεται στο κενό που δημιούργησε το λουκέτο στο instashop, που σταμάτησε την λειτουργία του, πριν από λίγους μήνες και είχε συνεργασία με τις αλυσίδες «ΑΒ Βασιλόπουλος», MyMarket, Bazaar, Θανόπουλος.
Υπενθυμίζεται ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος είχε συνεργασία παλιότερα με την Delivery.gr, όταν η πλατφόρμα ανήκε στον Όμιλο Μούχαλη.
Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος: Οι κινήσεις των 2 Κολοσσών που προκάλεσαν μούδιασμα στα υπόλοιπα σουπερ μάρκετ
Ο Σκλαβενίτης και ο ΑΒ Βασιλόπουλος είναι από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ στη χώρα που συνεχίζουν να επενδύουν και να «μεγαλώνουν».
Συγκεκριμένα, οι δύο εταιρείες επενδύουν αυτή την περίοδο στην ενδυνάμωση του δικτύου καταστημάτων τους με μεγάλες αίθουσες καταστημάτων άνω των 2.500, τα οποία και λόγω της πανδημίας κρίνονται απαραίτητα και πιο ασφαλή για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Σκλαβενίτης – ΑΒ Βασιλόπουλος: Η διαρκής άνοδος για τις δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ
Όπως τονίζει το Capital.gr, οι δύο επιχειρήσεις προχωρούν σε κινήσεις για να ενισχύσουν το δίκτυο σημείων πώλησης που διαθέτουν, με μεγάλα καταστήματα επιφάνειας άνω των 2.500 τ.μ. Ο Σκλαβενίτης που ήδη διαθέτει 32 καταστήματα αυτής της τυπολογίας, πρόκειται να κατασκευάσει κατάστημα εντός του 2022 στον κόμβο της Νέας Φιλαδέλφειας, καθώς η αρχιτεκτονική μελέτη έλαβε την έγκριση του Κεντρικού Αρχιτεκτονικού Συμβουλίου.
Αναφορικά με την ΑΒ Βασιλόπουλος, στην οποία η έλλειψη μεγάλων καταστημάτων άνω των 2.500 τ.μ. φαίνεται ότι στοίχισε αρκετά σε επίπεδο πωλήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αυτή την περίοδο δημιουργεί δύο τέτοια καταστήματα. Το πρώτο θα βρ