«Tρέμoυν» Σκλαβενίτης, MyMarket, Lidl: Πασίγνωστος ελληνικός κολοσσός ανοίγει τα δικά του σούπερ μάρκετ

by Ioanna Themistocleous
«Tρέμoυν» Σκλαβενίτης, MyMarket, Lidl: Πασίγνωστος ελληνικός κολοσσός ανοίγει τα δικά του σούπερ μάρκετ

Η efood εισέρχεται στον χώρο των φυσικών σούπερ μάρκετ με το «efood local»

Η efood, γνωστή κυρίως για τις υπηρεσίες διανομής φαγητού, κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα στον τομέα του λιανεμπορίου, λανσάροντας το δίκτυο φυσικών καταστημάτων σούπερ μάρκετ με την επωνυμία «efood local».

Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί την επέκταση της εταιρείας, η οποία ανήκει στη Delivery Hero, και τονίζει τη φιλοδοξία της να εδραιώσει την παρουσία της τόσο στον φυσικό όσο και στον ψηφιακό κόσμο των αγορών.

«Tρέμoυν» Σκλαβενίτης, MyMarket, Lidl: Πασίγνωστος ελληνικός κολοσσός ανοίγει τα δικά του σούπερ μάρκετ

Τα καταστήματα efood local απευθύνονται στις γειτονιές, στοχεύοντας στη δημιουργία ενός μοντέρνου και καινοτόμου concept καταστήματος. Βασικά χαρακτηριστικά τους αποτελούν οι «γωνιές» που εστιάζουν στο φαγητό, όπως η καφετέρια και η «ζεστή γωνιά» με σνακ και έτοιμο φαγητό. Παράλληλα, ενσωματώνουν μια ποικιλία ειδών όπως καπνικά προϊόντα και μεγάλη ποικιλία ποτών, διαμορφώνοντας έτσι μια ολοκληρωμένη εμπειρία για τον καταναλωτή.

«Tρέμoυν» Σκλαβενίτης, MyMarket, Lidl: Πασίγνωστος ελληνικός κολοσσός ανοίγει τα δικά του σούπερ μάρκετ

«Tρέμoυν» Σκλαβενίτης, MyMarket, Lidl: Πασίγνωστος ελληνικός κολοσσός ανοίγει τα δικά του σούπερ μάρκετ

Η στρατηγική της efood στοχεύει να δημιουργήσει μια νέα γενιά καταστημάτων λιανικής, συνδυάζοντας το φυσικό δίκτυο με τις online αγορές, κάτι που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις των καταναλωτών για γρήγορες και εύκολες λύσεις στις καθημερινές τους ανάγκες.