Ξενοδόχοι στην Ελλάδα: Αυτά είναι τα λάθη που δεν πρέπει να κάνουν φέτος οι ξενοδόχοι στο μάρκετινγκ

Ξενοδόχοι στην Ελλάδα: Αυτά είναι τα λάθη που δεν πρέπει να κάνουν φέτος οι ξενοδόχοι στο μάρκετινγκ

Ξενοδόχοι στην Ελλάδα: Το μάρκετινγκ την εποχή που διανύουμε είναι το κλειδί της επιτυχίας για τους ξενοδόχους

Ξενοδόχοι στην Ελλάδα: Ο τουρισμός ως κλάδος δυστυχώς έχει επηρεαστεί όσο κανένας άλλος από την πανδημία του κορονοϊού. Εδώ και 1 χρόνο, πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα παραμένουν κλειστά. Ενώ, τα ελάχιστα από αυτά που λειτούργησαν το καλοκαίρι είναι αμφίβολο εάν έχουν αποθέματα στην άκρη για να επιβιώσουν οι ξενοδόχοι. Καθώς με τα εμβόλια, φαίνεται ένα φως στο τούνελ και οι ξενοδόχοι ευελπιστούν το καλοκαίρι να δουλέψουν κανονικά. Η δημιουργία μίας ισχυρής στρατηγικής μάρκετινγκ είναι το κλειδί της επιτυχίας για τους ξενοδόχους.

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του HubSpot. Το 70% των επιχειρήσεων έχουν σκοπό να επενδύσουν σε μία ισχυρή στρατηγική μάρκετινγκ το 2021. Το μάρκετινγκ βοηθάει στο να γίνει ευρέως γνωστή η εμβέλεια της επιχείρισης με αποτέλεσμα να αυξηθούν οι πελάτες και τα έσοδα.

Στην Ελλάδα, δυστυχώς είναι λίγα τα ξενοδοχεία που διαθέτουν μία ισχυρή στρατηγική μάρκετινγκ. Έτσι οι ξενοδόχοι οφείλουν και πρέπει να επενδύσουν στο μάρκετινγκ, εάν επιθυμούν να δουν τα έσοδά τους να αυξάνονται.

Ωστόσο, υπάρχουν μερικές παγίδες και λάθη που οι ξενοδόχοι πρέπει να αποφεύγουν σε κάθε περίπτωση στην ενασχόλησή τους με το μάρκετινγκ. Το Hotelogix αναφέρει αναλυτικά ποια είναι τα λάθη που θα πρέπει να αποφεύγονται.

1. Να μην υπάρχει συγκεκριμένη στρατηγική μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο

Εάν μέχρι σήμερα το ξενοδοχείο σας δεν είχε δημιουργήσει κάποια συγκεκριμένη στρατηγική μάρκετιγνκ για την προσέλκυση πελατών. Τότε το πρώτο βήμα είναι η δημιουργία της. Οι βασικοί πυλώνες πάνω στους οποίους θα πρέπει να λειτουργεί αυτή η στρατηγική είναι οι εξής:

  • Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων
  • Περιεχόμενο
  • Διαφημίσεις
  • Διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ
  • Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)
  • Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης

Ξενοδόχοι στην Ελλάδα: Αυτά είναι τα λάθη που δεν πρέπει να κάνουν φέτος οι ξενοδόχοι στο μάρκετινγκ

Αυτά είναι τα λάθη που πρέπει να αποφεύγονται από τους ξενοδόχους στην Ελλάδα με το μάρκετινγκ

Αυτά είναι τα υπόλοιπα λάθη που πρέπει να αποφεύγονται από τους ξενοδόχους στο μάρκετιγνκ:

2. Να υπάρχουν πάρα πολλές προσφορές

Πολλές φορές για να προσελκύσουν πελάτες στα ξενοδοχεία, οι ξενοδόχοι «σκαρφίζονται» πολλές προσφορές. Όπως για παράδειγμα, δωρεάν ποτά, κουπόνια, δωρεάν γεύματα κλπ. Ωστόσο, αυτά τα δώρα δεν είναι αντάξια των προσδοκιών των πελατών με αποτέλεσμα να μένουν απογοητευμένοι. Οι ξενοδόχοι λοιπόν πρέπει να αφήσουν στην άκρη τις υπερβολικές προσφορές και να επικεντρωθούν στα βασικά:

  • Εξατομικευμένη διαμονή στους πελάτες
  • Κάλυψη των βασικών αναγκών των πελατών του ξενοδοχείου
  • Επικέντρωση στις ανέσεις που προσφέρει το ξενοδοχείο

3. Να μην υπάρχει παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Είναι σχεδόν απίθανο εν έτει 2021 να υπάρχει ξενοδοχείο που ΔΕΝ κάνει χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να διαφημίζει την επιχείρηση. Ευτυχώς το 94% χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για διαφήμιση. Το ξενοδοχείο πρέπει να φροντίσει να κάνει τακτικές αναρτήσεις, τουλάχιστον 2 με 3 φορές τη μέρα, με ελκυστικό περιεχόμενο για τους πελάτες.

4. Η μη απόκριση στα σχόλια των επισκεπτών

Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που τα ξενοδοχεία δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία να απαντάνε στους πελάτες. Είτε σε ερωτήματα που θέτουν κάτω από ποστ για πληροφορίες, είτε σε κριτικές και σχόλια που ανεβάζουν. Πρέπει να υπάρχει άμεση και διαρκής διάδραση με τους πελάτες. Ο πελάτης πρέπει να νιώθει ότι ο ξενοδόχος τον σέβεται, τον εκτιμά και τον υπολογίζει. Επομένως, δώστε βάση στους επισκέπτες και πελάτες, εάν θέλετε να προσελκύσετε κι άλλους.

5. Η κακή αντιμετώπιση του προσωπικού του ξενοδοχείου

Ένα από τα βασικά πράγματα που κοιτάζει ένας πελάτης είναι το προσωπικό του ξενοδοχείου. Είναι χαρούμενο; Εξυπηρετικό; Ευχαριστημένο με τις συνθήκες εργασίας; Πρόθυμο να βοηθήσει; Ποια η σχέση εργοδοτών-εργαζομένων; Εάν ο πελάτης εντοπίσει ότι το προσωπικό είναι δυσαρεστημένο και οι σχέσεις με τους εργοδότες είναι κακή, θα επηρεάσει άμεσα την άποψή του για την επιχείρηση.

Ξενοδόχοι στην Ελλάδα: Αυτά είναι τα λάθη που δεν πρέπει να κάνουν φέτος οι ξενοδόχοι στο μάρκετινγκ

Προτεινόμενα