Αυτά είναι τα 15 καθημερινά κόλπα για απώλεια βάρους χωρίς σχεδόν καθόλου κόπο

by Εύα Ζαχαριάδη

Τα 15 κόλπα που μπορούμε να κάνουμε στην καθημερινότητα μας για να χάσουμε βάρος

Η απώλεια βάρους είναι μια διαδικασία που δεν είναι εύκολη. Χρειάζεται υπομονή και προσοχή στις καθημερινές μας συνήθειες. Γι’ αυτό τον λόγο οι ειδικοί μας προτείνουν να κάνουμε κάποιες αλλαγές στην καθημερινότητα μας για να γίνει η απώλεια βάρους πιο εύκολη.

Δείτε παρακάτω 15 κόλπα για μια απώλεια βάρους δίχως κόπο

1. Πάρτε βαθιές αναπνοές

Αυτά είναι τα 15 καθημερινά κόλπα για απώλεια βάρους χωρίς σχεδόν καθόλου κόπο

Η βαθιά αναπνοή μειώνει τα επίπεδα της κορτιζόλης, της ορμόνης που ρυθμίζει την αύξηση του σωματικού βάρους και τους άγχους. Επιπλέον, με την αύξηση της ποσότητας του οξυγόνου που αναπνέουμε, επιταχύνεται ο μεταβολισμός μας. Αν εκπνέετε γρηγορότερα από ότι συνήθως θα εξαλείψετε περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα, προκαλώντας τα κύτταρα να καταναλώσουν περισσότερη ενέργεια.

2. Φάτε περισσότερα λαχανικά για πρωινό

Αυτά είναι τα 15 καθημερινά κόλπα για απώλεια βάρους χωρίς σχεδόν καθόλου κόπο

Το πρωινό παρέχει το 25% της καθημερινής ενέργειας. Είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και εγγυάται καλή σωματική και πνευματική απόδοση. Η συγγραφέας Τζούντι Κούτσκι δοκίμασε να ξεκινάει το πρωινό με λαχανικά για έναν μήνα και τα αποτελέσματα ήταν καταπληκτικά. Οι γιατροί είπαν, ότι εκτός από άλλα οφέλη, την βοήθησαν να νιώσει χορτασμένη, μείωσαν την πρόσληψη θερμίδων στα υπόλοιπα γεύματα και βελτίωσαν την εντερική της λειτουργία.

3. Καθίστε με όρθιο το κορμί σας

Αυτά είναι τα 15 καθημερινά κόλπα για απώλεια βάρους χωρίς σχεδόν καθόλου κόπο

Αυτή η απλή στάση μειώνει τα επίπεδα της κορτιζόλης στο σώμα και απαιτεί περισσότερη ενέργεια από όση πιστεύετε.

4. Καταναλώστε καυτερά φαγητά

Αυτά είναι τα 15 καθημερινά κόλπα για απώλεια βάρους χωρίς σχεδόν καθόλου κόπο

Τα καυτερά φαγητά περιέχουν καψαϊκίνη, ένα συστατικό που επιταχύνει τη διαδικασία καύσης του λίπους στο σώμα. Επίσης, μειώνει το σωματικό λίπος δεδομένου ότι διεγείρει φυσικά την καταστροφή των λιποκυττάρων. Επιπλέον, η κατανάλωση καυτερών τροφίμων αυξάνει το μεταβολισμό κατά 20% για τουλάχιστον 30 λεπτά. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου το σώμα θα κάψει το λίπος και δεν θα έχετε να κάνετε τίποτα.

5. Αφαιρέστε το περιττό λίπος με μια χαρτοπετσέτα

Αυτά είναι τα 15 καθημερινά κόλπα για απώλεια βάρους χωρίς σχεδόν καθόλου κόπο

Αφαιρέστε το περισσευούμενο λίπος από τα τηγανιτά ή λιπαρά φαγητά, με μια χαρτοπετσέτα και απολαύστε το αγαπημένο σας γεύμα με λιγότερες θερμίδες από όσες πιστεύετε.

6. Φάτε μπροστά από έναν καθρέφτη

Αυτά είναι τα 15 καθημερινά κόλπα για απώλεια βάρους χωρίς σχεδόν καθόλου κόπο

Είναι αποδεδειγμένο, ότι αν βλέπετε τον εαυτό σας όταν τρώει, θα φάτε λιγότερο. Βάλτε έναν καθρέφτη μπροστά σας όταν τρώτε, για να αποφύγετε την υπερκατανάλωση.

7. Χρησιμοποιήστε τις σκάλες

Αυτά είναι τα 15 καθημερινά κόλπα για απώλεια βάρους χωρίς σχεδόν καθόλου κόπο

Σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του Νέου Μεξικό, ανεβαίνοντας δυο ορόφους την ημέρα μπορείτε να χάσετε 3 κιλά τον χρόνο. Αν ανεβείτε 6 ορόφους μπορείτε να χάσετε 8 κιλά. Τέλεια αποτελέσματα σε ελάχιστο χρόνο!

8. Κάντε γυμναστική ενδυνάμωσης

Αυτά είναι τα 15 καθημερινά κόλπα για απώλεια βάρους χωρίς σχεδόν καθόλου κόπο
Drazen/Getty Images

Οι ειδικοί λένε, ότι οι ασκήσεις ενδυνάμωσης είναι πιο αποτελεσματικές από οποιαδήποτε άλλη παραδοσιακή άσκηση καύσης λίπους. Ξεκινήστε με λίγα βάρη και σταδιακά αυξήστε την ένταση. Ωστόσο, μην πιέσετε πολύ τους μυς σας για να αποφύγετε τυχόν τραυματισμούς.

9. Πιείτε δυο ποτήρια νερό πριν από κάθε γεύμα

Αυτά είναι τα 15 καθημερινά κόλπα για απώλεια βάρους χωρίς σχεδόν καθόλου κόπο

Οι ειδικοί προτείνουν την κατανάλωση 2 ποτηριών νερού πριν από κάθε γεύμα για να αποφύγετε την υπερκατανάλωση. Αυτή η απλή συνήθεια, θα σας κάνει να νιώσετε χορτασμένοι, οπότε θα φάτε λιγότερο.

10. Περπατήστε

Αυτά είναι τα 15 καθημερινά κόλπα για απώλεια βάρους χωρίς σχεδόν καθόλου κόπο

Έχει αποδειχθεί, ότι το περπάτημα είναι ο καλύτερος τρόπος απώλειας βάρους. Μπορείτε να κάψετε μέχρι 255 θερμίδες την ώρα σε έναν αργό περίπατο και 381 με ένα γρήγορο περπάτημα.

11. Κάντε διατάσεις

Αυτά είναι τα 15 καθημερινά κόλπα για απώλεια βάρους χωρίς σχεδόν καθόλου κόπο

Η ευελιξία σας επιτρέπει να κάνετε οποιαδήποτε σωματική άσκηση θέλετε. Επίσης, όσο πιο ευλύγιστοι είστε, τόσο λιγότερους τραυματισμούς θα έχετε όταν γυμνάζεστε.

12. Χρησιμοποιήστε μικρότερο πιάτο

Αυτά είναι τα 15 καθημερινά κόλπα για απώλεια βάρους χωρίς σχεδόν καθόλου κόπο

Ένα μικρό γεμάτο πιάτο μπορεί να παραπλανήσει τον εγκέφαλό σας. Θα νομίζετε, ότι υπάρχει άφθονο φαγητό και η αίσθηση του κορεσμού θα έρθει πιο γρήγορα ακόμα και αν το πιάτο σας είναι γεμάτο λαχανικά.

13. Φάτε αργά

Όταν μασάτε αργά, δίνετε χρόνο στον εγκέφαλο σας να πάρει το σήμα ότι έχει χορτάσει. Αποτρέπει την υπερκατανάλωση και κατά συνέπεια, την πρόσληψη θερμίδων.

14. Σταθείτε όρθιοι όσο περιμένετε

Αυτά είναι τα 15 καθημερινά κόλπα για απώλεια βάρους χωρίς σχεδόν καθόλου κόπο

Το σώμα καίει 50 θερμίδες περισσότερο, όταν είστε όρθιοι παρά όταν κάθεστε, οπότε σταθείτε όρθιοι όταν περιμένετε το λεωφορείο ή το ραντεβού στον γιατρό σας.

15. Κάντε ένα ζεστό μπάνιο

Αυτά είναι τα 15 καθημερινά κόλπα για απώλεια βάρους χωρίς σχεδόν καθόλου κόπο

Ερευνητές από τα πανεπιστήμια Λέστερ και Λάφμπορο, διαπίστωσαν ότι ένα ζεστό μπάνιο μπορεί να κάψει τις ίδιες θερμίδες, με ένα περίπατο των 30 λεπτών.

Σχολιάστε.

Ίσως σας ενδιαφέρουν