Αυτά είναι τα 5 φρούτα που πρέπει να προσέξετε σε μια δίαιτα και 5 που κάνουν θαύματα

by Εύα Ζαχαριάδη

Τα φρούτα που βοηθούν στην δίαιτα και τα φρούτα που θα σας δυσκολέψουν στην απώλεια βάρους

Είναι σημαντικό να υπάρχουν φρούτα σε μια δίαιτα, η θρεπτική τους αξία είναι μεγάλη και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής. Υπάρχουν κάποια φρούτα όμως που δεν θα βοηθήσουν την δίαιτα σας.

Τα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνες αλλά και φυτικές ίνες οι οποίες είναι απαραίτητες για την καλή λειτουργία του πεπτικού.

Κάποια φρούτα ωστόσο είναι καλό να αποφεύγονται στη δίαιτα αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος. Λόγω των σακχάρων που περιέχουν αλλά και κάποιων παρενεργειών που προκαλούν όταν καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες:

Αυτά είναι τα 5 φρούτα που πρέπει να προσέξετε σε μια δίαιτα και 5 που κάνουν θαύματα

Τα φρούτα που πρέπει να προσέξετε σε μια δίαιτα και τα φρούτα που κάνουν καλό

Βερίκοκα: Όταν καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες, μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα στην πέψη. Το πιο επικίνδυνο συστατικό τους είναι η αμυγδαλίνη, η οποία βρίσκεται στα κουκούτσια και μπορεί να προκαλέσει ναυτία, ζάλη, λιποθυμία και δηλητηρίαση. Αντί για βερίκοκα, προτιμάτε τις φράουλες, οι οποίες είναι πλούσιες σε νερό, βιταμίνη C και φυτικές ίνες, ενώ είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη. Βοηθούν επίσης στην αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας.

Αχλάδια. Η κατανάλωση πολλών αχλαδιών μπορεί να προκαλέσει δυσκοιλιότητα. Αντικαταστήστε τα με καρπούζι ή / και πεπόνι τα οποία είναι πλούσια σε νερό και φυτικές ίνες, συμβάλλουν στην αποβολή των τοξινών, καταπολεμούν την ακμή και την κυτταρίτιδα.

Αβοκάντο: Έχουν οφέλη για τον οργανισμό λόγω των καλών λιπαρών τους, αλλά πρέπει να καταναλώνονται σε μικρές ποσότητες, καθώς έχουν αρκετές θερμίδες. Αντί αβοκάντο, προτιμάτε τα μύρτιλα, τα οποία δεν έχουν σάκχαρα και είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνη C. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι βοηθούν το σώμα σας να κάψει το λίπος.

Αυτά είναι τα 5 φρούτα που πρέπει να προσέξετε σε μια δίαιτα και 5 που κάνουν θαύματα

Σταφύλια: Είναι πολύ πλούσια σε ζάχαρη και εκτός από τη δίαιτα μπορεί να βλάψουν και τα δόντια σας. Η φλούδα τους επιβαρύνει τη λειτουργία της πέψης. Αντί για σταφύλια, επιλέγετε μήλα, τα οποία αποτελούν μία από τις πιο υγιεινές επιλογές φρούτων.

Μπανάνα: Ο λόγος που πρέπει να αποφεύγεται στη δίαιτα είναι ότι εμποδίζει το σώμα να διασπάσει τα ανθυγιεινά λιπαρά. Προτιμάτε το γκρέιπφρουτ το οποίο βοηθά την καύση των θερμίδων και τη διάσπαση των λιπαρών.

Μια λίστα με επικινδύνα φρούτα και λαχανικά

Νομίζετε ότι τα φρούτα και τα λαχανικά είναι από τις θρεπτικότερες τροφές; Θεωρητικά έχετε δίκιο. Τι γίνεται όμως όταν αυτά είναι επιμολυσμένα;

Τότε γίνονται τόσο επικίνδυνα για τον οργανισμό που χάνουν τα όποια οφέλη. Το Penna σας παρουσιάζει τον κατάλογο με τα πιο μολυσμένα από φυτοφάρμακα φρούτα και λαχανικά που κυκλοφορεί για δέκατη συνεχή χρονιά από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Περιβαλλοντική Ομάδα Εργασίας (EWG).

Η λίστα καταρτίστηκε από το αμερικανικό υπουργείο Γεωργίας έπειτα από έρευνα σε 48 φρούτα και λαχανικά για τα υπολείμματα φυτοφαρμάκων. Περίπου 65% των δειγμάτων ήταν θετικά στο τεστ.

Οι ειδικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου σχετικά με τις επιπτώσεις των φυτοφαρμάκων, αφού συνδέονται με αναπτυξιακά προβλήματα στα παιδιά ή θέματα δυσλειτουργίας στο ενδοκρινικό σύστημα.

Στη συνέχεια παρουσιάζεται η λίστα με τα πιο μολυσμένα με φυτοφάρμακα τρόφιμα, σύμφωνα με τον κατάλογο της EWG.

• Αμπελοφάσουλα
• Πατάτες
• Ντοματίνια
• Αγγούρια
• Νεκταρίνια
• Κόκκινες, πορτοκαλί και κίτρινες πιπεριές
• Σπανάκι
• Ροδάκινα
• Σέληνο
• Σταφύλια
• Φράουλες
• Μήλα

Σχολιάστε

Ίσως σας ενδιαφέρουν