Δήμητρα Σερεμέτη: Ο γάμος χωρίς παιδιά, ο ρόλος της θείας του ρετιρέ και η ασθένεια που έφερε τον θάνατο

by Τόνια Τζαφέρη
Δήμητρα Σερεμέτη: Ο γάμος χωρίς παιδιά, ο ρόλος της θείας του ρετιρέ και η ασθένεια που έφερε τον θάνατο

Δήμητρα Σερεμέτη: Οι άγνωστες πτυχές στην ζωή της ηθοποιού

Την έχουμε δει να πρωταγωνιστεί σε πολλές ελληνικές σειρές, ωστόσο η προσωπική της ζωή δεν είχε ιδιαίτερη επιτυχία και έφυγε άδοξα από την ζωή.

Η Δήμητρα Σερεμέτη γεννήθηκε στον Αμπελώνα Λαρίσης όπου ολοκλήρωσε τις γυμνασιακές σπουδές της. Το 1946, στη διάρκεια του Εμφυλίου, ήλθε στην Αθήνα. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν και του Πέλου Κατσέλη και διετέλεσε αντιπρόεδρος του Σωματείου Ηθοποιών.

Ήταν σύζυγος του ηθοποιού Κώστα Παπαχρήστου, ο οποίος, συνήθως, υποδυόταν ρόλους αστυνομικού ή στρατιωτικού στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο. Έζησε μια ευτυχισμένη ζωή στο πλευρό του συζύγου της, ο οποίος πέθανε μετά από ισχαιμικό επεισόδιο που υπέστη το 1995 κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας “Πρόβα νυφικου”.

Δήμητρα Σερεμέτη: Ο γάμος χωρίς παιδιά, ο ρόλος της θείας του ρετιρέ και η ασθένεια που έφερε τον θάνατο

Για τη γνωριμία τους και τον ευτυχισμένο γάμο η Δήμητρα Σερεμέτη είχε πει:

Ο Κώστας Παπαχρήστος γρήγορα καθιερώθηκε στο βαριετέ με αυτή την ιδιότητα και ήταν από τους πρώτους ηθοποιούς, που έγιναν περιζήτητοι σε αυτό το είδος. Δούλεψε στα Πεύκα, στο Αλκαζάρ του Ορέστη Λάσκου, στο Μοντιάλ, έγραψε τραγούδια και νούμερα επιθεώρησης, όπως «Ασπρογάλαζα μοτίβα», «Τέσσερις στον γύρο» και «Βόλτα στο λιμάνι» γι’ αυτό κι έγινε μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων. Την περίοδο αυτή συνεργάστηκε και με άλλους θιάσους ως κονφερανσιέ και κομπέρ. (Η διαφορά ανάμεσα στον κονφερανσιέ και τον κομπέρ είναι ότι ο πρώτος παρουσιάζει το πρόγραμμα της παράστασης αυτοσχεδιάζοντας, ενώ ο δεύτερος ακολουθώντας πιστά το κείμενο). Παρουσίασε επίσης το πρόγραμμα σε περίπου δέκα τσίρκα.

Την περίοδο 1952-53 πρωτοπαίζει στην πρόζα, στο θέατρο Κοτοπούλη, στην κωμωδία των Αλέκου Σακελλάριου και Χρήστου Γιαννακόπουλου «Θανασάκης ο πολιτευόμενος» με τον νεαρό τότε πρωταγωνιστή Ντίνο Ηλιόπουλο και την επίσης νεαρότατη Άννα Συνοδινού. Το καλοκαίρι του 1954 παίζει και πάλι πρόζα στο θέατρο Παρκ, δίπλα στον Βασίλη Λογοθετίδη. Γύρω στο 1955, μετά την πτώση του βαριετέ εγκαταλείπει οριστικά τα θεάματα του είδους.

«Και το 1957 τον φώναξε ο Κατράκης γιατί ανέβαζε τον “Καραϊσκάκη” και χρειαζότανε πάρα πολύ κόσμο να κάνει τους καπεταναίους. Τον Κώστα τον φώναξε να κάνει τον Νικηταρά τον Τουρκοφάγο. Εκεί πέρα σε αυτή την παράσταση, ως μαθήτρια ακόμη, ήμουνα κι εγώ στο Ελληνικό Λαϊκό Θέατρο του Μάνου Κατράκη. Εμάς, όλα τα παιδιά της ηλικίας μου που τον είχαμε δάσκαλο, μάς έπαιρνε επί σειρά ετών στο καλοκαιρινό μέσα στο Πεδίον του Άρεως.

Δήμητρα Σερεμέτη: Ο γάμος χωρίς παιδιά, ο ρόλος της θείας του ρετιρέ και η ασθένεια που έφερε τον θάνατο

Η είδηση της ημέρας