Κάνει τον γύρο του διαδικτύου: Η επική συνομιλία Χανιώτη που αγόρασε ληγμένο τυρί από τα Lidl και η απάντηση της εταιρείας

by Newsroom i-diakopes.gr
Κάνει τον γύρο του διαδικτύου: Η επική συνομιλία Χανιώτη που αγόρασε ληγμένο τυρί από τα Lidl και η απάντηση της εταιρείας

Lidl: Το ληγμένο τυρί, το παράπονο και η απάντηση της εταιρείας

Ένα καλό πήγε να κάνει ένας Χανιώτης καταναλωτής που αγόρασε ληγμένο τυρί από τα Lidl αλλά ήρθε αντιμέτωπος με την εξυπηρέτηση πελατών.

Όπως ο ίδιος εξιστορεί στο zarpanews.gr, πριν από λίγες μέρες, στις 12 Οκτωβρίου, επιστρέφοντας στο σπίτι του μετά από ψώνια στο συγκεκριμένο κατάστημα, διαπίστωσε πως το ημίσκληρο τυρί που προμηθεύτηκε είχε λήξει από τις 28 Ιουλίου!

Κάνει τον γύρο του διαδικτύου: Η επική συνομιλία Χανιώτη που αγόρασε ληγμένο τυρί από τα Lidl και η απάντηση της εταιρείας

Ο ίδιος αντί άλλης ενέργειας… επέλεξε να στείλει ένα επίσημο email στην εταιρεία, επισυνάπτοντας φωτογραφία με το ληγμένο τυρί, σημειώνοτας πως «δεν διεκδικώ τίποτα, απλά σας το στέλνω για να λάβετε τα μέτρα σας».

Κάνει τον γύρο του διαδικτύου: Η επική συνομιλία Χανιώτη που αγόρασε ληγμένο τυρί από τα Lidl και η απάντηση της εταιρείας

Ωστόσο, λόγω του ατυχέστατου χειρισμού που έκανε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, η υπόθεση εξελίχθηκε σε φαρσοκωμωδία…

Συγκεκριμένα, του έγραψαν ότι «θα σας αποστείλουμε ταχυδρομικά μία δωροεπιταγή, συμβολικής αξίας 5 ευρώ, την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στις αγορές σας τους επόμενους 3 μήνες»…

Lidl: Η απάντηση της εταιρείας

Κάνει τον γύρο του διαδικτύου: Η επική συνομιλία Χανιώτη που αγόρασε ληγμένο τυρί από τα Lidl και η απάντηση της εταιρείας

Η προσέγγισή τους εξόργισε τον αγοραστή, ο οποίος άλλωστε είχε διευκρινίσει ότι δεν διεκδικεί τίποτα, με αποτέλεσμα να τους απαντήσει:

«Η βενζίνη που θα κάψω και ο χρόνος που θα ασχοληθώ κοστίζει πολύ περισσότερο από πέντε ευρώ. Αν είχατε στοιχειώδη λογική, θα μπορούσατε να καταλάβετε ότι η π