Λάθη που βγάζουν μάτι: 9 ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου με σκηνοθετικές αστοχίες που σίγουρα παρατηρήσατε

Ελληνικός κινηματογράφος: 9 σκηνοθετικά λάθη σε παλιές ταινίες

Κανείς δεν είναι τέλειος, έλεγαν οι σοφοί. Οι αγαπημένες ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου, παρότι ιδιαίτερα αγαπητές, έχουν τα λαθάκια τους. Με το πέρασμα των χρόνων, αυτά έχουν γίνει αντιληπτά και συγκεντρώνονται στ οπαρακάτω άρθρο.

Η βίλα των οργίων: Η ταινία κυκλοφόρησε το 1965 και μια από τις πιο αστείες σκηνές είναι όταν η αστυνομία συλλαμβάνει επ’ αυτοφώρω τους μοιχούς της βίλας Λάμπρο Κωνσταντάρα και Μέλπω Ζαρόκωστα. Ενώ οι αστυνομικοί τους συλλαμβάνουν βράδυ όταν τους μεταφέρουν στο αστυνομικό τμήμα έχει μια ηλιόλουστη μέρα.

Τζένη Τζένη: Η Τζένη Καρέζη υποδύεται τη φοιτήτρια Φιλολογίας, η οποία παντρεύεται τον Νίκο Μαντά τον οποίο ενσάρκωσε ο Ανδρέας Μπάρκουλης. Το μαλλί της ηθοποιού άλλαζε σε κάθε σκηνή της ταινίας.Σε ορισμένες εμφανιζόταν με κοντό καρέ και σε μερικές σκηνές με μακριές πλεξούδες.

Η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά: Η ταινία γυρίστηκε το 1969 στη Μακρυνίτσα στο Πήλιο με σκηνοθέτη τον Ντίνο Δημόπουλο. Έσπασε τα ταμεία καθώς έκοψε 739.001 εισιτήρια! Ο Φίνος φημιζόταν για την τελειομανία του όμως ένα λάθος ξέφυγε απ’ όλους τους συντελεστές της ταινίας, που την παρακολούθησαν πριν βγει στις αίθουσες. Ο Παπαμιχαήλ έχει γραφτεί στους τίτλους έναρξης ως Πα – πα- πα- µιχαηλ!

Χτυποκάρδια στο θρανίο: Η Αλίκη Βουγιουκλάκη στην ίδια σκηνή φοράει γόβες διαφορετικού χρώματος. Στο ένα πλάνο εμφανίζεται με μαύρες γόβες και στο δεύτερο πλάνο με άσπρες.

Οι σφαίρες δε γυρίζουν πίσω: Η ταινία ήταν το πρώτο ελληνικό γουέστερν το οποίο σκηνοθέτησε ο Νίκος Φώσκολος. Προβλήθηκε το 1967 και πρωταγωνιστούσε ο Κώστας Καζάκος, ο οποίος ενσάρκωσε τον κατάδικο Τσάκο. Η ταινία απέσπασε διθυραμβικές κριτικές και ήταν το ντεμπούτο του Φώσκολου στη Finos Film ως σκηνοθέτης. Ωστόσο σε μια σκηνή υπήρχε ένα λάθος, καθώς τα μούσια του Καζάκου εξαφανίστηκαν δια μαγείας!

Τα σκηνοθετικά λάθη του παλιού ελληνικού κινηματογράφου

Καλημέρα Αθήνα: Η ταινία κυκλοφόρησε το 1960 και έπαιζε και η εντυπωσιακή ξανθιά Ντέπυ Μαρτίνη η οποία το 1955 είχε κερδίσει τον τίτλο της Β’ Σταρ Ελλάς. Σε μια σκηνή της ταινίας εμφανίζεται με δύο διαφορετικά φορέματα.

Ελληνικός κινηματογράφος: Οι τελευταίες ταινίες με σκηνοθετικά λάθη

Η νεράιδα και το παλικάρι: Στην διαδρομή κατά την οποία η Αλίκη Βουγιουκλάκη πάνω σε ένα καΐκι, κατευθύνεται προς τον Ανδρέα Καλογήρου, υπάρχει ένα τεράστιο λάθος. Η θεία της νύφης, Τζόλυ Γαρμπή εμφανίζεται στο πλάνο, εξυπηρετεί τον ρόλο λέγοντας κάποιες ατάκες, και στην επόμενη ακριβώς σκηνή εξαφανίζεται μπροστά από τα μάτια μας.

Κάτι κουρασμένα παλικάρια: Κατά τη διάρκεια της ταινίας, εμφανίζεται ένα μπλε τηλέφωνο της εποχής. Στο τηλέφωνο αυτό μιλάει και ο Λάμπρος Κωνσταντάρας και η Νόρα Βαλσάμη και η Μπέτυ Αρβανίτη. Κάποιος θα σκεφτεί πως το τηλέφωνο που χρησιμοποιείται είναι στον ίδιο χώρο και πως το να είναι ίδιο είναι φυσιολογικό. Κι όμως όχι, το ίδιο τηλέφωνο χρησιμοποιείται στο ξενοδοχείο, στο σπίτι και στο γραφείο. Η αλήθεια είναι πως αν το τηλέφωνο δεν ήταν μπλε, δεν θα το είχε παρατηρήσει κανείς.

Η Παριζιάνα: H Ρένα Βλαχοπούλου στην ταινία «Η Παριζιάνα» αφήνει επιδεικτικά το εντυπωσιακό πράσινο καπέλο της στον κάτω όροφο και οδηγείται στον πάνω όροφο του σπιτιού. Ως δια μαγείας και χωρίς να έχει μεσολαβήσει απολύτως τίποτα, μια στιγμή αργότερα ανοίγει την πόρτα του υπνοδωματίου της, κρατώντας στο χέρι μαντέψτε τι. Το πράσινο καπέλο της φυσικά! Δεν μπορούμε να διανοηθούμε πως δεν το παρατήρησε κανείς, μπορούμε όμως να πιστέψουμε πως θεώρησαν πως δεν θα το προσέξει κανείς.

Ελληνικός κινηματογράφος: Τα σκηνοθετικά λάθη των παλιών ελληνικών ταινιών

Related posts

Θεσσαλονίκη: Εντυπωσιάζει ο Επιτάφιος στον ναό των Αγίων Πάντων – Πάνω από 20 ώρες ο στολισμός του

Δημήτρης Κόκοτας: Συγκρατημένη αισιοδοξία για την κατάσταση της υγείας του

Δύσκολα τα πράγματα για Διδύμους και 3 ακόμη ζώδια: Ξαφνικές αναποδιές στον δρόμο τους