Βάζει κάτω και τις 20αρες: Σούσουρο με τις φωτογραφίες της Βίκυς Χατζηβασιλείου, χωρίς ρετούς, με μικροσκοπικό μπικίνι στα 58 της

by Εύα Ζαχαριάδη

Βίκυ Χατζηβασιλείου: Πιο γυμνασμένη και λαμπερή από ποτέ στα 58 της

Η Βίκυ Χατζηβασιλείου μπορεί να είναι 58 αλλά όπως φαίνεται ο χρόνος έχει παγώσει για την διάσημη παρουσιάστρια. Η ίδια διαθέτει ένα από τα πιο καλλίγραμμα κορμιά της ελληνικής showbiz και αυτό έχει έρθει με σωστή διατροφή και γυμναστική όπως εξηγεί η ίδια.

Η παρουσιάστρια δεν κάνει μόνο διατροφή αλλά γυμνάζεται εντατικά ενώ παίζει και βόλεϊ που είναι το αγαπημένο της άθλημα.

Βάζει κάτω και τις 20αρες: Σούσουρο με τις φωτογραφίες της Βίκυς Χατζηβασιλείου, χωρίς ρετούς, με μικροσκοπικό μπικίνι στα 58 της

Η Βίκυ Χατζηβασιλείου μπορεί να είναι 58 ετών αλλά έχει κορμάρα και δεν αφήνει τον χρόνο να περάσει από πάνω της.

Αυτές τις μέρες η παρουσιάστρια βρίσκεται στην Χαλκιδική και απολαμβάνει τις καλοκαιρινές της διακοπές. Μάλιστα, η ίδια είναι αρκετά ενεργή στα social media και της αρέσει να δημοσιεύει διάφορες προσωπικές στιγμές από την καθημερινότητά της.

Βάζει κάτω και τις 20αρες: Σούσουρο με τις φωτογραφίες της Βίκυς Χατζηβασιλείου, χωρίς ρετούς, με μικροσκοπικό μπικίνι στα 58 της

Σήμερα (31/7), λοιπόν, η παρουσιάστρια φόρεσε το μπλε μπικίνι της, βούτηξε στη θάλασσα και μάς ευχήθηκε να έχουμε μια χαρούμενη Κυριακή.

«Αυτά τα νερά εννοούμε όταν λέμε ότι σαν τη Χαλκιδική δεν έχει… Καλημέρα αγαπημένοι μου! Χαρούμενη Κυριακή!», έγραψε χαρακτηριστικά στη λεζάντα της ανάρτησης, η Βίκυ Χατζηβασιλείου.

Βίκυ Χατζηβασιλείου: Η ανάρτηση της από την παραλία

Αναμφίβολα όπως θα δείτε και εσείς παρακάτω διαθέτει ένα άκρως καλλίγραμμο σώμα καθώς οι κοιλιακοί της διαγράφονται ξεκάθαρα.

Η δίαιτα της Βίκυς Χατζηβασιλείου

  • Σταματώ να τρώω οτιδήποτε προέρχεται από τα ράφια του σούπερ μάρκετ, αλλά επιλέγω οτιδήποτε προέρχεται από τον πάγκο – πχ φρέσκα φρούτα και λαχανικά από τις λαϊκές αγορές.
  • Τρώω πολύ νωρίς το βραδινό μου γεύμα – το βραδινό να είναι γύρω στις 7 το βράδυ.
  • Το πρωί τρώω πρωτεΐνη, πχ ένα βραστό αβγό
  • Για το μεσημέρι επιλέγω άπαχη πρωτεΐνη – και λίγη σαλάτα
  • Αποφεύγω εντελώς τη ζάχαρη, το αλεύρι και το βούτυρο
  • Για σνακ κάνω συνδυασμό ενός φρούτου και λίγων ξηρών καρπών (αμύγδαλα, στραγάλια ή φουντούκια)
  • Πίνω πολύ νερό για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός
  • Περπατάω 40 λεπτά την ημέρα, τουλάχιστον. Αν δεν βοηθάει ο καιρός με βιντεάκια χορού και γυμναστικής στο YouTube.

Σχολιάστε.

Ίσως σας ενδιαφέρουν