Η πρώτη Ελληνική μοτοσικλέτα πανέτοιμη για την κατάκτηση της διεθνούς αγοράς

by Τόνια Τζαφέρη
Η πρώτη Ελληνική μοτοσικλέτα πανέτοιμη για την κατάκτηση της διεθνούς αγοράς

Ελληνική μοτοσικλέτα: Έτοιμη να κατακτήσει τις διεθνούς αγορές

Ελληνική μοτοσικλέτα: Ένα βήμα ακόμη κάνει η χώρα μας, όσον αφορά τις μοτοσικλέτες. Αφού για πρώτη φορά, έχουμε ελληνική μοτοσικλέτα σε διεθνή έκθεση. Παρουσιάστηκε το νέο μοντέλο, που κερδίζει τις εντυπώσεις με την αισθητική και τις δυνατότητές της.

Η πρώτη ελληνική μοτοσικλέτα, που «πατάει γκάζι» για μια αγορά σε ραγδαία άνοδο παγκοσμίως, αυτή των ειδικών, περιορισμένης παραγωγής και κατά παραγγελία μηχανών, παρουσιάστηκε πρόσφατα στο διεθνές κοινό, στην έκθεση EICMA, στο κοσμοπολίτικο Μιλάνο της Ιταλίας.

Η πρώτη Ελληνική μοτοσικλέτα πανέτοιμη για την κατάκτηση της διεθνούς αγοράς

«Δεν δειλιάζουμε καθόλου, καθώς είμαστε ανταγωνιστικοί στο υψηλότερο επίπεδο, η τεχνολογία που κατέχουμε αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι μοναδική και το έχουν παραδεχθεί όλοι. Δεν φοβόμαστε και προχωράμε μπροστά με το κεφάλι ψηλά» τόνισε μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ, “Πρακτορείο 104,9 FM’”, ο δημιουργός της μοτοσυκλέτας, μηχανολόγος Ντίνος Νικολαΐδης.

Η δημιουργία του ειδικού μοντέλου ξεκίνησε όταν πριν από έναν χρόνο, όταν η εταιρία του κ. Νικολαΐδη συμμετείχε και πάλι στη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας παγκοσμίως, την EICMA που γίνεται κάθε Νοέμβριο στο Μιλάνο.

«Παρότι είμαστε μια εταιρεία που κατασκευάζει φίλτρα αέρος, “κλέψαμε” λίγο χρόνο από το τμήμα έρευνας. Είπαμε να φτιάξουμε μια δικιά μας μοτοσικλέτα (…) και αυτό ακριβώς κάναμε» εξηγεί ο κ. Νικολαΐδης. Η κατασκευή ξεκίνησε κι ολοκληρώθηκε τελικά λίγο πριν την ανοίξει τις πύλες η διεθνής έκθεση μοτοσυκλέτας στην Ιταλίας στις 9 Νοεμβρίου.

Η πρώτη Ελληνική μοτοσικλέτα πανέτοιμη για την κατάκτηση της διεθνούς αγοράς

«Η ιδέα γεννήθηκε λοιπόν τον Νοέμβριο του 2016. Τον Δεκέμβριο αγοράσαμε το μοτέρ και ό,τι άλλο χρειαστήκαμε και ξεκινήσαμε να σχεδιάσουμε τη DCR 017» αναφέρει ο Έλληνας μηχανολόγος. Ενώ εξηγεί πως ο σχεδιασμός διήρκεσε δύο με τρεις μήνες. «Από τα απλά σχέδια μέχρι τα τρισδιάστατα λειτουργικά με τα οποία έγιναν οι προσομοιώσεις μέχρι ό,τι άλλο χρειάστηκε για κατασκευή».

Οι δηλώσεις του Νικολαΐδης για το αποτέλεσμα της ελληνικής μοτοσικλέτας

«Το τελικά αποτέλεσμα κρίνεται ως εκπληκτικό» σημειώνει ο κ.Νικολαΐδης, καθώς λαμβάνει υπόψιν τις πρώτες εντυπώσεις. Από όσους κινήθηκαν με το μοντέλο πριν από την παρουσίαση. «Όταν την οδηγήσαμε και τη δείξαμε σε έναν πολύ κλειστό κύκλο συνεργατών, στο πλαίσιο φωτογράφισης και βιντεοσκόπησης, δημιουργήθηκε το παρατσούκλι της, ως “Brain Eraser” αφού την καβαλάς και ξεχνάς οτιδήποτε είχες στο μυαλό για ένα δίκυκλο και η μοναδικότητα της είναι συγκλονιστική», προσθέτει ορμώμενος από τις πρώτες διαδρομές αναβατών πάνω στη μοτοσικλέτα.

Η πρώτη Ελληνική μοτοσικλέτα πανέτοιμη για την κατάκτηση της διεθνούς αγοράς

Το εγχείρημα πάντως δεν ήταν καθόλου εύκολο. Να φτάσει στην τελική του μορφή τονίζει ο Έλληνας μηχανολόγος. «Χρειάζεσαι τριάντα χρόνια πείρα για να αποφύγεις όλες τις δυσκολίες. Να έχεις έτοιμες μελετημένες λύσεις από το παρελθόν.

«Ήταν ένα πρότζεκτ που προχώρησε με τη δουλειά δύο κυρίως ατόμων. Τη δική μου και του Μάριου Νικολαΐδη που είναι Motorsport Engineer. Ολοκληρώθηκε παράλληλα με τη κύρια μας εργασία όλων σε συνεργασία μόνο με την ομάδα του Τμήματος R&D. Της εταιρίας μας ενώ όλα τα εξαρτήματα κατασκευάστηκαν μέσα στο εργοστάσιο με τεχνολογία δικιά μας» καταλήγει.

Η πρώτη Ελληνική μοτοσικλέτα πανέτοιμη για την κατάκτηση της διεθνούς αγοράς

Θέλαμε να δείξουμε πως είμαστε ικανοί να κατασκευάσουμε και μοτοσικλέτες. Αυτό το πέτυχε η συγκεκριμένα μοτοσικλέτα. Εκείνο που προέκυψε είναι η ζήτηση από τον κόσμο, υπάρχει ζήτηση, ο κόσμος ενδιαφέρεται» προσέθεσε.

Η DCR 017 έχει ως στόχο το ειδικό κοινό που αναζητά μοντέλα σε ένα ακμάζων τμήμα της αγοράς. Αγοραστές που επιλέγουν μοντέλα κατασκευασμένα στα μέτρα τους. «Είναι κάτι που μπορούμε να το παραλληλίσουμε με Ferrari ή Lamborghini στον τομέα του αυτοκινήτου. Προφανώς είναι πάρα πολύ ακριβή κατηγορία υπάρχει όμως σχέδιο για να πάμε στο Plan B» σημειώνει.

Η πρώτη Ελληνική μοτοσικλέτα πανέτοιμη για την κατάκτηση της διεθνούς αγοράς

«Αν οι όροι το επιτρέψουν αν έχουμε δηλαδή τις ανάλογες παραγγελίες. Ναι, σχεδιάζουμε να στήσουμε μια ξεχωριστή μονάδα και να παράγουμε αυτή τη μοτοσικλέτα» καταλήγει.

Προτεινόμενα